نسخه چاپی

ياسر هاشمي در مشهد مطرح كرد:

حسن روحانی با مشورت هاشمی به میدان آمده

مشاور حسن روحانی گفت: حسن روحانی با مشورت خاتمی و هاشمی وارد عرصه انتخابات شده است و ان‌شاءالله بتوانیم حماسه سیاسی كه مقام معظم رهبری فرمودند را محقق كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس یاسر هاشمی در همایش حامیان حسن روحانی که در تالار همایش‌های نور مشهد مقدس برگزار شد با اشاره به سه جریان فعال در عرصه انتخابات اظهار کرد: جریان دولت، جریان اصولگرایان و جریان به اصطلاح هاشمی و خاتمی که بنده آن را به عنوان جریان عقلانیت و اعتدال نامگذاری می‌کنم سه جریانی هستند که در عرصه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری فعالیت می‌کنند.

هاشمی افزود: جریان دولت امکانات مالی فراوانی را در اختیار داشته و هر زمان بدون محدودیت هر شعاری را که دوست دارد سر می‌دهد، از طرفی جریان اصولگرایی جریانی است که متاسفانه در حقیقت جریان بستر‌ساز دولت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز انتقادی به جریان دولت است در عین حال همان انتقاد به جریان اصولگرایی نیز وارد می‌شود چرا که زمینه را برای این دولت مهیا کرد.

مشاور حسن روحانی با بیان اینکه باید عقلانیت به بدنه اجرایی کشور بازگردد، تاکید کرد: امروز متاسفانه عقلانیت و اعتدال از بدنه کشور دور شده و همه تفکرات و تصمیمات بدون عقل جمعی و همراه با تک‌محوری است؛ امروز تفکرات افراطی بر جامعه حاکم شده است.

هاشمی افزود: امروز باید با جریان خود موجی را ایجاد کرده و بستری را در جامعه ایجاد کنیم تا آگاهی‌های لازم نسبت به آینده کشور به مردم داده شود؛ به هر حال در کنار جوار بارگاه حضرت ثامن‌الحجج (ع) استعانت می‌کنیم که هر صحبتی که انجام می‌شود در راستای رضای خدا و رضای مردم باشد.

مشاور حسن روحانی با تاکید بر اینکه باید به مسائل به صورت ملی نگاه کنیم و منافع حزبی را دخالت ندهیم، اذعان داشت: به هر حال باید عقلانیت و اعتدال به جامعه بازگردد، از طرفی به نظر بزرگانی چون هاشمی رفسنجانی و خاتمی این رسیده که وحدت را در بدنه این جریان ایجاد کنند.

هاشمی تاکید کرد: حسن روحانی نیز به همین دلیل وارد عرصه شده و از طرفی با مشورت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خاتمی به جمع‌بندی رسیده است.

همچنین همه جریان‌ها نسبت به وی دیدگاه مثبتی را دارند، به این معنا که وی می‌تواند اعتدال سیاسی در داخل کشور را بازگرداند.

وی در خاتمه خاطر‌نشان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم در مرحله اول حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری فرمودند را محقق کرده و پس از آن نیز عقلانیت و اعتدال را به جامعه بازگردانده و در مرحله سوم هم شاهد پیروزی این جریان باشیم.

۱۳۹۲/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...