نسخه چاپی

ستاد حوزویان حامی "جلیلی" آغاز بكار كرد

عکس خبري -ستاد حوزويان حامي "جليلي" آغاز بکار کرد

حجت الاسلام سید حامد معلمی با اعلام خبر تشكیل ستاد حوزویان جلیلی گفت: با توجه به اهمیت جایگاه حوزه و نقش فضلا و مراجع عظام و در پی گسترده شدن فعالیت حامیان حوزوی جلیلی این ستاد در شهر مقدس قم آغاز بكار كرد.

به گزارش نما به نقل از ستاد مردمی حیات طیبه "حجت الاسلام سید حامد معلمی" با اعلام خبر تشکیل یکی از ستادهای حوزویان جلیلی اظهار داشت: با توجه به اهمیت جایگاه حوزه و نقش فضلا و مراجع عظام و در پی گسترده شدن فعالیت حامیان حوزوی جلیلی، این ستاد در شهر مقدس قم آغاز بکار کرد.

سخنگوي اين ستاد ادامه داد:‌فعالیت های این کمیته از روز شنبه ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و با تشکیل واحدهایی امور مربوط به حوزه علمیه را پیگیری می‌کند.

طبق این گزارش واحدهای این ستاد عبارتند از:

۱. واحد مبلغین : جذب و ساماندهی مبلغین و اعزام به سراسر کشور، فعال سازی روحانیون شهرستان ها و در اختیار قراردادن محتوای لازم برای تبلیغ از جمله وظایف این واحد می باشد.

۲. واحد تولید محتوا: این واحد مسئول تولید محتوای گفتمانی و محصولات هنری مورد نیاز این کمیته است.

۳. واحد اجرایی: تشکیل ستادهای استان قم و ساماندهی ستادهای مردمی از وظایف این واحد می باشد.

۴. واحد خواهران: پیگیری کلیه امور خواهران در این واحد انجام می‌گیرد.

۵. واحد رسانه: پوشش رسانه‌ای کلیه فعالیت‌های کمیته حوزوی، ایجاد بستر لازم جهت ارائه مجازی محصولات و محتوای مورد نیاز مبلغین و اطلاع رسانی از جمله وظایف این واحد است.

لازم به ذکر است طلاب علاقه مند می‌توانند با مراجعه حضوری به آدرس دفتر این کمیته؛ قم – بلوار امین- کوچه ۱۹- پلاک ۳۴ برای همکاری با این ستاد اعلام آمادگی کنند.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...