نسخه چاپی

محمديان خبر داد

انتخاب چمران، بیادی، شیبانی و كاشانی به عنوان سرلیست ائتلاف آبادگران

رئیس ائتلاف فراگیر آبادگران گفت: با بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به ورود افراد شاخص و مطرح در سطح تهران و لزوم حضور افراد موجه و مورد اعتماد مردم مهدی چمران، عباس شیبانی، حسن بیادی و حبیب كاشانی به عنوان سرلیست این ائتلاف در تهران انتخاب شدند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران "حسین محمدیان" رئیس ائتلاف فراگیر آبادگران گفت: انتخابات شوراها انتخابی اجتماعی است و داوطلبان برای اینکه بتوانند در این لباس خدمت کنند باید به اصلی‌ترین لباس که لباس تقوی است مزین و ملبس باشند و این مهم در شاخصه ولایتمداری بروز و ظهور می‌کند.

وی افزود: ما معتقدیم اعضای شورای شهر باید از تخصص لازم در یک رشته مرتبط با مدیریت شهری برخوردار بوده و بتوانند روحیه کار و فعالیت جمعی را در خود تقویت نمایند و در نهایت منافع شهروندان و مردم را به منافع خود و جریان و گروه خود ترجیح دهند.

رئیس ائتلاف فراگیر آبادگران ایران اسلامی در مورد انتخاب سرلیست اين ائتلاف تصريح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به ورود افراد شاخص و مطرح در سطح تهران و لزوم حضور افراد موجه و مورد اعتماد مردم مهدي چمران، عباس شیبانی،حسن بیادی و حبیب کاشانی به عنوان سرلیست اين ائتلاف در تهران انتخاب شدند.

وي خاطرنشان کرد: کمیته انتخاب ائتلاف فراگیر در ابتدا با توجه به در نظر گرفتن شرایط افراد را در قالب لیستی 60 نفر انتخاب کرده و پس از تائيد نهایی صلاحیت‌ها از بین اين لیست گزينه‌هاي نهایی مشخص خواهند شد.

محمدیان با اشاره به به فعالیت ائتلاف فراگیر آبادگران در مراکز استان‌ها اظهار داشت: ائتلاف فراگیر آبادگران ایران اسلامی در مراکز استان‌ها هم با قوت به فعالیت می‌پردازد و تا کنون در 15 مرکز استان دفاتر و نیروهاي خود را تقسیم‌بندی و کارگروه‌های تخصصی برای رصد افراد شایسته و متخصص تشکیل داده است.

رئیس ائتلاف فراگیر آبادگران ایران اسلامی در پایان تاکید کرد: این ائتلاف به دنبال تشکیل شورایی تخصصی و ولایتمدار است به نحوی که شهروندان با اعتماد کردن به این تشکل و رای دادن به لیست معرفی شده بتوانند تخصص‌های مختلف در حوزه مدیریت شهری را با روحیه کار جمعی در خدمت به آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار بگيرند و در راستاي بهبود زندگی شهروندان، نسل‌های بعدی و ساختن شهرهای نمونه در بلاد اسلامی گام بردارند.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...