نسخه چاپی

رويانيان:

لیست بازیكنان و برنامه دایی برای پرسپولیس+ عكس

عکس خبري - ليست بازيکنان و برنامه دايي براي پرسپوليس+ عکس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه و فهرست بازیكنان دایی برای پرسپولیس آماده است.

به گزارش نما، محمد رویانیان پس از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا باید از محمد مایلی‌کهن مربی بزرگ و پیشکسوت پرسپولیس تشکر می‌کنم. از ابراهیم‌زاده که سه سال مربی اخلاق شد و در دنیا شهرت خوبی دارد و همچنین حمید درخشان که یک پرسپولیسی واقعی است تشکر می‌کنم. ما سرمربی را براساس مطالعات و نظرسنجی‌های مختلف انجام دادیم و بر این اساس علی دایی سرمربی فصل آینده پرسپولیس خواهد بود.

وی ادامه داد: من با اینکه تلفنی موافقت زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن را جلب کرده بودم اما قبل از آنکه به جلسه بیایم خدمت ایشان رسیدم تا با ایشان اتمام حجت کنم و موافقت او را برای حضور دایی در پرسپولیس جلب کنم. بنابر این علی دایی با رای قاطع اعضای هیئت مدیره و همکاری علی پروین سرمربی پرسپولیس شد.

رویانیان در مورد اینکه رئیسی‌کیا در شبکه خبر مخالف حضور دایی در پرسپولیس بوده،‌ اظهار داشت: از شبکه خبر ممنونم که شکاف ایجاد کرد. برنامه و لیست بازیکنان موردنظر دایی برای پرسپولیس آماده است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه چقدر بودجه برای فصل آینده خواهد داشت، گفت: هر چقدر بودجه استقلال است من 10 درصد کمتر می‌خواهم و نصف بودجه سپاهان را برای باشگاه پرسپولیس می‌گذارم.

رویانیان در مورد علت غیبت علی پروین در این جلسه گفت: پروین با من کاملا هماهنگ بود و مشکلی نداشت. ایشان تلفنی با من و مالکی صحبت کرد و گفت مراسمی دارم که دیر می‌رسم که به او گفتیم اشکالی ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه مالکی و رئیسی‌کیا در شبکه خبر صحبت‌های دیگری را مطرح کردند با عصبانیت گفت: من قرارداد می‌بندم من برنامه‌ها را هماهنگ می‌کنم نه تلویزیون. شبکه خبر باید خبر دهد نه اینکه فتنه ایجاد کند. شما دعوا ایجاد می‌کنید. این کار شما برخلاف فرمایش مقام معظم رهبری است. شما این مسئله را رعایت نمی‌کنید. کاری غیراخلاقی کردید که مدیران عامل را روبروی هم قرار دادید.

وی ادامه داد: مگر من در مورد علی دایی حرف زدم؟ شما از من خواستید که صحبت کنم من هم به احترام شما ایستادم پس بروید با مالکی حرف بزنید.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...