نسخه چاپی

شكست 5-0 در نوكمپ تلخ‌ترین لحظه مورینیو

سرمربی رئال مادرید شكست پنج بر صفر برابر بارسلونا را تلخ ترین لحظه خود در این تیم دانست. او از این كه نتوانست رئال مادرید را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود ناراحت است.


ژوزه مورينيو سرانجام پس از سه سال به همکاري خود با رئال مادريد پايان داد.

به گزارش ايسنا ، او در مصاحبه‌اي که با روزنامه‌ "مارکا" داشت، جدايي از رئال مادريد را لحظه غم انگيز و ناراحت کننده توصيف کرد.

مورينيو که شايعه‌هايي درباره بازگشت او به چلسي به گوش مي‌رسد، گفت: باشگاه را به دستان اميني سپردم. در حالي از رئال مي‌روم که غم و اندوه من را در بر گرفته است، چرا که نتوانستم در اين تيم قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم. تماشاگران رئال آرزوي دهمين قهرماني خود را داشتند، اما من نتوانستم آروزهاي آنها را برآورده کنم و اين مرا ناراحت مي‌کند.

او افزود: براي ايجاد پروژه‌اي جديد به رئال مادريد آمده‌ام. همه آنچه که انجام دادم براي درست کردن يک تيم قوي و با انگيزه بود. الان بازيکنان به مرحله پختگي رسيده‌اند. آنها بازي‌هاي زيبايي را به نمايش مي‌گذراند. تيمي رويايي و ايده‌آل ساخته‌ايم که مي‌تواند در هر رقابتي به ميدان برود.

آقاي خاص درباره تلخ‌ترين لحظه خود با کهکشاني‌هاي شهر مادريد، گفت: شکست پنج بر صفر در نوکمپ تلخ‌ترين و سخت ترين لحظه ام با رئال مادريد بود.

مورينيو در پايان سخنان خود علت جدايي‌اش از رئال مادريد را رفتار بد رسانه‌ها دانست و گفت: از اين که تماشاگران وجود فشار زياد را دليل جدايي ام از رئال مي دانند ناراحتم. من در گفتگو با پرس گفتم که انگيزه اصلي رفتنم از رئال رفتار بد رسانه‌ها است.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...