نسخه چاپی

واكنش به درگیری در روزنامه دولت

غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ضمن ابراز تاسف از رویدادهای اخیر موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران تاكید كرد، این رخداد به هیچ وجه در شان فضاهای فرهنگی و رسانه‌ای به ویژه روزنامه ایران به عنوان ارگان دولت نیست.

به گزارش نما، وي ابراز اميدواري كرد مسائل پيش آمده هرچه سريع‌تر از طريق مفاهمه ميان مسئولان كنوني موسسه ايران حل شود. وي افزود: هم‌اكنون كه در دوره گذار از دولت مستقر به دولت يازدهم هستيم، رويدادهايي از اين دست بسيار نگران كننده است.

وي با اشاره به اينكه موسسه ايران با توجه به وظايف ذاتي‌اش همواره ارگان رسمي دولت مستقر شناخته مي‌شود، افزود: اينكه گفته مي‌‌شود قرار است جمع كثيري از افراد غير رسانه‌اي در اين مدت كوتاه به صرف طرفداري از دولت، در موسسه ايران به استخدام رسمي دربيايند، بسيار تعجب برانگيز است.

وي در پايان اظهار داشت: اميدوارم مسئولان مربوطه درايت كافي براي تحويل مناسب موسسه ايران به دولت آينده در زمان مقرر را رعايت كنند.

گفتني است روز چهارشنبه، پنجم تيرماه، ميان مدير عامل و هيات مديره موسسه فرهنگي مطبوعاتي ايران بر سر ليست افرادي كه قرار است پيش از تحويل روزنامه به دولت يازدهم رسمي شوند، درگيري فيزيكي پيش آمد كه منجر به دخالت پليس شد.

۱۳۹۲/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...