نسخه چاپی

مشایی: در ایران می مانم

اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دبیرخانه ‌جنبش عدم تعهد مهم‌ترین فعالیت خود را پس از پایان دولت، فعالیت مطالعاتی عنوان كرد.

به‌گزارش نما به نقل از فارس، رحيم‌مشايي در پاسخ به سوالي درباره اينكه پس از پايان دولت به كجا خواهيد رفت به مزاح گفت: در ايران مي‌مانم.مشايي درباره اينكه بارزترين گفتمان احمدي‌نژاد چيست، گفته: بارزترين گفتمان احمدي‌نژاد بحث توحيد است. گفتمان توحيد يعني اينكه انسان در برابر همه مسائل پيراموني خود مسئول است.

دولت در قبال جامعه، ارزش‌ها و آرمان‌ها مسئول است و سعي دولت بر اين بوده كه بر اساس اين اصل حركت كند؛ در واقع در راستاي پايبندي به ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي برنامه‌ريزي و حركت كند و به شعار بسنده نكند. مشايي در پاسخ به اين سوال كه آيا ممكن است احمدي‌نژاد اقدام به راه‌اندازي روزنامه‌اي كند؟ گفت: در اين مورد صحبتي نشده است، ولي بعيد نيست البته من شخصا تمايل به كارهاي سياسي ندارم و خيلي نقش‌آفرين در اين زمينه‌ها نيستم، ولي وجود رسانه مي‌تواند موثر باشد و جامعه به رسانه نياز دارد.

مشاور رئيس‌جمهور همچنين در مورد راه‌اندازي بنياد بهار از سوي وي يا احمدي‌نژاد، اظهار كرد: من نمي‌دانم چه كسي اين را مطرح كرده و در دولت نيز چنين بحثي مطرح نشده است و شايد اين انتظاري باشد كه در جامعه وجود دارد، ولي تشكيل آن بد نيست و كار خوبي است و اگر كسي اين كار را انجام دهد ما از او حمايت مي‌كنيم ولي اگر منظور شما اين باشد كه ما برنامه‌اي در اين زمينه داشته باشيم، ما در اين ارتباط صحبتي نكرده‌ايم.

وي همچنين با بيان اينكه گفتمان بهار وقتي از سوي احمدي‌نژاد مطرح شد مورد استقبال قرار گرفت، گفت: آقاي احمدي‌نژاد اين گفتمان را در سطح ملي و بين‌المللي مطرح كردند و گفتمان بهار در واقع ترجمان زيبا، عميق و سطح بالايي از گفتمان مهدويت است، نويددهنده آينده روشن براي بشريت و در برگيرنده منافع همه است.مشايي با تاكيد بر زيبا بودن اين گفتمان، اظهار كرد:‌ ممكن است در مورد اين گفتمان فعاليت‌هاي مختلفي انجام شود، اقدامات فرهنگي صورت بگيرد و كسي نيز اقدام به راه‌اندازي بنياد در اين زمينه كند، ولي از طرف ما برنامه‌اي در اين ارتباط وجود نداشته است.

۱۳۹۲/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...