نسخه چاپی

در تذكرات كتبي مطرح شد/

تامین فوری سامانه حرارتی مدارس مناطق سردسیر در تذكر ۵۰ نماینده به وزرای نفت و اقتصاد

۵۰ تن از نمایندگان مجلس امروز در صحن علنی مجلس در مورد اقدام فوری برای تامین سامانه حرارتی استاندارد مدارس مناطق سردسیر تذكر كتبی دادند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، توسط ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه در جلسه علنی امروز قرائت شد.

متن این تذکرات به شرح ذیل است:

قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رئیس جمهور در خصوص تسریع در اجرای طرح احیای دریاچه ارومیه.

جوکار نماینده یزد به وزیر جهاد کشاورزی در مورد تسریع در پرداخت خسارات ناشی از خشکسالی به کشاورزان استان یزد.

اربابی نماینده ایرانشهر به وزیر اقتصاد در خصوص جلوگیری از واگذاری شرکت گسترش صنایع بلوچ به بانک ملت.

نظری‌مهر نماینده کردکوی به وزیر نیرو درباره تسریع در تامین تجهیزات شرکت‌های آب و برق منطقه استان گلستان و پرداخت طلب پیمانکاران، به وزیر راه در مورد تسریع در تکمیل جاده‌های بین شهری شهرستان‌های کردکوی.

موسوی نماینده اهواز به وزیر کاردر خصوص تسریع در احداث و تجهیز بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز.

نیازآذری نماینده بابل به وزیر صنعت درباره لزوم خرید تضمینی برنج داخلی و جلوگیری واردات برنج خارجی.

رحمانی نماینده تاکستان به وزیرجهاد کشاورزی و صنعت در مورد ‌تسریع در خرید تضمینی گندم کشاورزان استان قزوین و پیش‌بینی جهت تامین گندم مورد نیاز استان.

رستمیان نماینده دامغان به وزیر کشور درباره توضیح علت اعمال تبعیض در ارتقای تقسیمات کشوری استان‌های کشور.

برومند نماینده پارس‌آباد به وزیر نیرو درباره جلوگیری از تضییع حق‌آبه استان اردبیل از رودخانه ارس.

ندیمی و صادقی نمایندگان لاهیجان و شیراز به رئیس جمهور درمورد تسریع در برقراری مستمری رزمندگان مسن.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر جهاد کشاورزی درباره تسریع در استخدام ناظرین کشاورزی حوزه برنج و چای، به وزیر نیرو درباره لزوم برنامه‌ریزی جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی به ویژه در استان گیلان و تسریع در اتمام طرح‌های روشنایی جاده لاهیجان لنگرود و تسریع در اجرای طرح احداث جاده‌های حوزه انتخابیه و به وزیر کشور درباره تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری در حوزه لاهیجان و سیاه‌کل.

بشیری نماینده پاکدشت به وزیرکار در خصوص تسریع در تصمیم‌گیری در خصوص حق مسکن و بن خواربار کارگران.

جدگال نماینده چابهار به وزیر نیرو درباره تسریع در حل مشکل آب رسانی به روستاهای حوزه انتخابیه.

جوکار نماینده یزد به وزیر راه در مورد تسریع در بهینه‌سازی ناوگان ریلی مسافری.

منظری توکلی نماینده بافق به وزیر کشور و رئیس ستاد بحران کشور در خصوص رسیدگی و جبران خسارات ناشی از جاری شدن سیل در شهرستان‌های بافق و اردوئیه و به وزیر جهاد کشاورزی درباره تامین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان ذرت‌کار شهرستان برزوئیه.

احمدی لاشکی و لاهوتی نمایندگان نوشهر و لنگرود به رئیس جمهور در خصوص جلوگیری از واردات برنج و پرداخت مطالبات چای‌کاران.

بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر کار در مورد رسیدگی به وضعیت کارگران کارخانه تعطیل شده سامان کاشی بروجرد و به وزیر نیرو درباره رسیدگی به کم آبی شدید در شمال بروجرد و تامین آب شرب.

میرگلوبیات، صلاحی، سلیمی، عزیزی، رضایی، آصفری و رجایی نمایندگان استان مرکزی به رئیس جمهور درباره جلوگیری از عزل و نصب‌های شگفت‌انگیز وزیر نیرو در این استان.

چاردولی نماینده ملایر به محرابیان مسئول پیگیری پروژه‌های مهر ماندگار در خصوص توجه به پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان ملایر از جمله تصفیه‌خانه و زه‌کشی آب کشاورزی.

هاشمی نماینده میناب به وزرای کشور و راه درباره علت عدم توجه به احداث راه ساحلی و مرزی بندرعباس میناب، به وزیر نفت در مورد تسریع در گازرسانی به شهرهای حوزه انتخابیه باتوجه به مصوبه قانون بودجه و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت عدم توجه جدی به جایگزینی مدارس تخریبی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه.

تذکر ۵۰ تن از نمایندگان مجلس به وزرای نفت و اقتصاد در خصوص علت رعایت نکردن تبصره ذیل جز ۳ بند ۹ قانون بودجه ۹۲ و لزوم اقدام فوری در زمینه با توجه به نیاز شدید مدارس در مناطق سردسیر کشور به تامین سامانه حرارتی استاندارد.

نمایندگان استان خوزستان به وزیر نیرو با توجه به درگذشت ۱۲ تن از هموطنان شهرستان ایذه در حادثه روز چهارشنبه ۹ مرداد ۹۲در کارون ۳ به علت سهل‌انگاری و عدم انجام تعهدات وزارت نیرو و سازمان آب و برق خوزستان و تسلیت به داغدیدگان و رسیدگی جدی به پرونده و از وزارت نیرو تسریع در احداث جاده‌های مورد نیاز مردم ایذه.

امامی نماینده گرگان به وزیر نیرو درخصوص ‌تخصیص اعتبار به منظور پرداخت مطالبات و اصلاح شبکه‌های فرسوده و به وزیر جهاد کشاورزی درباره خرید تضمینی محصولات استان گلستان با توجه به قیمت مناسب و توافقی.

۱۳۹۲/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...