نسخه چاپی

مذاكره فدراسیون فوتبال با برند پوشاك ورزشی

دبیر كمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال از نهایی شدن اسپانسر اصلی تیم ملی فوتبال ظرف 10 روز آینده خبر داد.

به گزارش نما، عباس ترابيان درباره آخرين وضعيت پشتيبان مالي تيم ملي فوتبال گفت: ديروز (دوشنبه) براي همين منظور جلسه داشتيم. اکنون با سه شرکت مشغول مذاکره هستيم که اگر خدا بخواهد ظرف 10 روز آينده قطعا به نتيجه نهايي خواهيم رسيد.

وي ادامه داد: پيش از اين يک شرکت خارجي براي قرارداد پيش‌قدم شده بود اما شرايطش با ما همخواني نداشت و ما تصور کرديم که در آينده با آن به مشکل مي‌خوريم. ما هر برندي را براي تيم ملي نمي‌پسنديم و در زمينه تلاش مي‌کنيم برنامه را انتخاب کنيم که با شئونات تيم ملي ايران همخواني داشته باشد.

ترابيان در ادامه در پاسخ به اين سوال که چرا تيم ملي از شرکت‌هاي بزرگ داخلي براي حمايت مالي کمک نمي‌گيرد، اظهار کرد: اگر شرکت بنز اسپانسر مادام‌العمر تيم ملي آلمان مي‌شود، از سوي بخش خصوصي براي سوددهي تضمين دارد اما در ايران مشکلاتي وجود دارد. يکي از شرکت‌هايي که پولدار است و با دولت هم ارتباط دارد، يک سال و نيم است که بارها تا پاي امضاي قرارداد مي‌آيد و بنا به دلايلي کنار مي‌کشد. خودم تا کنون سه بار قرارداد اين شرکت را تنظيم کرده‌ام.

دبير کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال در پايان درباره اسپانسرهاي تيم ملي با توجه به اختلاف شرکت آل‌اشپورت با تيم‌هاي ليگ برتري گفت: اين شرکت هنوز با ما قرارداد دارد اما يک برند معتبر لباس ورزشي هم به تازگي با ما وارد مذاکره شده است.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...