نسخه چاپی

برنامه‌های فدراسیون فوتبال، دشمن تیم ملی است

عکس خبري -برنامه‌هاي فدراسيون فوتبال، دشمن تيم ملي است

بازیكن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: نفرات و تیم خوبی داریم اما برنامه‌های فدراسیون اكنون به دشمن تیم ملی ایران تبدیل شده است.

به گزارش نما، حسین کعبی درباره باخت تیم ملی ایران مقابل الجزایر اظهار داشت: صادقانه می‌گویم که بازیکنان تیم ملی ما از هر لحاظ فوق العاده هستند اما دغدغه و مشکلات ما پشتیبانی و برنامه‌ریزی فدراسیون است که تیم ملی را زمین می‌زند. هر ستاره در تیم ملی ما به تنهایی خودش یک تیم است و اینقدر بازیکنان توانمند داریم که نمی‌توان این تعداد را در یک تیم جمع کرد.

وی با اشاره به نتیجه تیم امید ایران در رقابت‌های آسیایی بیان کرد: امیدهای ما بدون برتری برگشتند و من حق را به مهدی مهدوی‌کیا می‌دهم که بدون تدارکات پا به این مسابقات گذاشت و فقط برای بالا بردن تجربه بازیکنانش برای حضور در المپیک تن به این بازی‌ها داد. مدیران ما به طور کل متوجه نیستند که برای فوتبال کشور باید چه کنند. وقتی اردوی تیم امید را در عراق برگزار کردند و بدون بازی تدارکاتی به رقابت‌های آسیایی فرستادند، تعجبی ندارد تیم ملی را برای اردو به قطر با گرمای حدود ۴۰ درجه بفرستند و بازی‌ دوستانه‌ای با الجزایر که هیچ شباهتی به رقیب‌های ایران ندارد، تدارک ببینند.

کعبی در مورد استفاده کردن بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی در تیم ملی گفت: هیچکس نمی‌تواند تصمیم سرمربی را تغییر دهد. اینکه امید نورافکن را به عنوان دفاع وسط به کار بگیرند یا امیر عابدزاده در ترکیب اصلی باشد، همه به نظرات کادرفنی و مربی برمی‌گردد و ما در جریان نیستیم و نمی‌توانیم بدون دیدن تمرینات از نظر فنی نظر بدهیم. بهتر است این موضوعات را به عهده مربیان بگذاریم و اجازه آزمون و خطا در بازی‌های دوستانه را به آن‌ها بدهیم.
مدافع اسبق تیم ملی فوتبال افزود: واقعا نگرانم که روبروی انگلیس به چه شکل می‌خواهیم بازی کنیم و چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود زیرا با این بازی‌های تدارکاتی به جایی نمی‌رسیم. ببینید تیم‌های آسیایی دیگر مثل کره‌جنوبی و ژاپن برای بازی‌های دوستانه، با کدام تیم‌ها بازی می‌کنند و در طرف دیگر ما چه تیم‌هایی را انتخاب کردیم.

وی با اشاره به روند مسئولان فدراسیون فوتبال در قبال تیم ملی اظهار نگرانی کرد و گفت: به عنوان کارشناس به افرادی که در فدراسیون هستند می‌گویم که قطعا امکان برگزاری بازی تدارکاتی با حریف‌های مناسب وجود دارد اما هر کسی یک پاسخی می‌دهد و حتی هنوز دلیل واقعی عدم برگزاری بازی با کانادا نیز مشخص نیست. چرا باید زمانی که فوتبال ملی و فدراسیون به دغدغه همه مردم کشور تبدیل شده، تنها به وعده‌های پوچ و بی اساس تکیه کنند و حرف راست را به مردم نگویند؟

کعبی ادامه داد: ما شاهدیم که هر دفعه برخی مسئولان و مدیران ورزش کشور را به زمین می‌زنند و بعد از مدتی افراد دیگری از خودشان، در جایگاه‌هایی مثل برنامه‌های تلویزیونی به انتقاد و اعتراض می‌نشینند و با وعده‌های جدید روی کار می‌آیند. آن‌ها درواقع به دنبال منافع مالی خودشان هستند.
منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...