نسخه چاپی

تعامل جبهه پیروان با دولت روحانی

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینكه ما با دولت تعامل خواهیم داشت و پیشنهادات لازم را به این دولت می‌دهیم، گفت: جبهه پیروان كسی را برای منصب دولتی پیشنهاد نداده اما اگر دولت بخواهد از همكاری ما استفاده كند،‌ استقبال می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه به دلیل کسالت آقای عسگراولادی جلسه پنجشنبه تشکیل نشد، اظهار داشت: ما درباره مسائل گذشته و آینده در جلسات شورای مرکزی جلسات مفصلی با حضور دبیران جبهه داشته‌ایم.

سجادی با اشاره به بازتعریف برخی مفاهیم، برنامه‌ریزی برای آینده و همچنین ارتباط با اصولگرایان در جلسه اخیر شورای مرکزی ادامه داد: ما در همایش مهرماه به بررسی عملکرد گذشته و انتخابات ریاست‌جمهوری خواهیم پرداخت و بر برنامه‌های آینده متمرکز می‌شویم.

سخنگوی جبهه پیروان تصریح کرد: جبهه پیروان قرار است همایشی را نیز در استان‌ها با حضور دبیران برگزار کند.

وی درباره تعامل جبهه پیروان با دولت، با بیان اینکه ما با دولت تعامل خواهیم داشت و پیشنهادات لازم را به این دولت خواهیم داد، اظهار داشت: جبهه پیروان کسی را برای منصب دولتی پیشنهاد نداده اما اگر دولت بخواهد از همکاری ما استفاده کند،‌ استقبال می‌کنیم و آن را وظیفه خود می‌دانیم.

سجادی با اشاره به درخواست عامی که رئیس جمهور از همه احزاب و گروه‌ها برای کمک داشته است،‌ گفت: استفاده از نیروهای جبهه بستگی به نظر دولت دارد.

۱۳۹۲/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...