نسخه چاپی

كی‌روش دعوت اسپانیا برای بازی را رد كرد؟

علی كفاشیان می گوید قبل از عید تیم ملی در تهران به مصاف تیمی آفریقایی می رود.

به گزارش نما به نقل از مشرق، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگو با برنامه 90 (گزارش کامل برنامه نود +تصاویر) گفت: قرار است اگر بازی با کویت در مقدماتی جام ملتها جا به جا شود در آن تاریخ که فیفا دی هست و تا قبل از پایان سال 1392 با یک تیم آفریقایی در تهران بازی کنیم. بحث آفریقای جنوبی است. با این تیم صحبت شده اما کی روش معتقد است باید با تیم آفریقایی ضعیف تری بازی کنیم. برای همین ممکن است با تیم هایی مثل مالی یا غنا بازی کنیم. نظر آقای کی روش این است که با تیم هایی بازی کنیم که در جام جهانی حضور ندارند. اما آنچه مشخص شده این است که اسفند ماه با یک تیم آفریقایی بازی خواهیم داشت.

علی کفاشیان عنوان کرد: بعد از مسابقات لیگ تیم ملی به یک اردوی چند روزه به اروپا می رود و چند بازی با تیم های باشگاهی و ملی اروپا خواهیم داشت. بعد از ان به ایران برمی گردیم و در ایران نیز بازی تدارکاتی خواهیم داشت و سپس در اروپا بازهم اردو می زنیم.

وی همچنین افزود: به کروش تضمین دادیم از همین حالا حاضریم تا مسابقات جام ملت های آسیا با ایشان قرارداد را تمدید کنیم تا خیالش راحت باشد. اما هنوز ایشان قبول نکرده است.

کفاشیان همچنین گفت: آقای کی روش می گویند خودشان ترجیح می دهند بازی های تیم ملی را زیر نظر داشته باشند. او می گوید نیازی نیست که خیلی بازی های سختی را قبل از جام جهانی انجام بدهیم. حتی آقای نبی به من گفت در این مراسم مربی اسپانیا از کی روش خواست تا با ایران بازی کند، ولی کی روش می گفت این بازی کمکی به تیم ملی نمی کند . البته این را باید از خود آقای کی روش هم بپرسیم. »
وی در مورد صحبت های صورت گرفته در خصوص مسی نیز گفت: ما باید به مسی این پیغام را برسانیم که مردم ایران وی را دوست دارند و گاهی این دوست داشتن ها طور دیگری نمود پیدا می کند. باید این قضیه را از دل مسی در آوریم، وی به مزاح به فردوسی پور گفت: شما تاریخ تولد مسی را به ما بگویید تا هدیه ای برای وی ارسال کنیم.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...