نسخه چاپی

سعید حجاریان از حزب موتلفه عذرخواهی كند

عکس خبري -سعيد حجاريان از حزب موتلفه عذرخواهي کند

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه با انتقاد از مقاله اخیر حجاریان درباره موتلفه تاكید كرد اگر حزب مؤتلفه از رانتی استفاده كرده آقای حجاریان بنویسد و به ما بدهد در غیر اینصورت عذرخواهی كند و تهمت خود را پس بگیرد.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس،اسدالله بادامچیان نایب‌رئیس جبهه پیروان و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به مقاله اخیر سعید حجاریان و طرح انتقاداتی به مؤتلفه به بهانه ارتحال مرحوم عسکر اولادی، اظهار داشت: آنها دوباره طبق معمول خیالات خود را مطرح و فصلی با عنوان راست سنتی منتشر کرده‌اند.

بادامچیان با بیان اینکه «مؤتلفه اسلامی»، مؤتلفه اسلامی و اصولگرا و ارزشی‌ محسوب می‌شود، ادامه داد: لفظ راست سنتی که آنها به کار برده‌‌اند به چه معناست؟ راست یعنی طرفدار غرب؛ ما طرفدار غرب هستیم یا آقای حجاریان و دوستانش؟

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه ما از این صحبت‌‌ها به دلیل آزادی بیان استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: درست نیست که آنها با بی‌ادبی و لحن تخریب و تضعیف به تکرار اتهامات بی‌پایه و اساس بپردازند و با این کار به خودشان آسیب برسانند.

* اگر موتلفه بی‌وزن شده چرا مهرنامه پرونده ویژه برایش منتشر می‌کند؟

وی در واکنش به بخش دیگری از مقاله حجاریان در خصوص اینکه مؤتلفه دچار بی‌وزنی شده است، خاطرنشان کرد: اگر حزب مؤتلفه اسلامی وزن خود را از دست داده بود چرا یک نشریه اصلاح‌طلب یک فصل از این شماره خود را به حزب مؤتلفه اختصاص داد؟

بادامچیان با تأکید بر اینکه حزب مؤتلفه از موقعیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: همانطور که در مراسم مرحوم عسکر اولادی نیز دیده شد، همه مردم به مراسم فرزند مؤتلفه آمدند و تشییع باشکوه پیکر مرحوم عسکر اولادی نشان‌دهنده جایگاه و موقعیت مؤتلفه و دبیرکل فقید جبهه پیروان بود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ما همه بر روی مبانی اصولی نظام یکی هستیم اظهار داشت: متأسفانه دوستان به جای اینکه از این موقعیت استفاده کرده و خط و مشی مؤتلفه را که همراهی با هم است به کار ببرند، دست به تبلیغ و جوسازی می‌زنند.

وی ادامه داد: ‌با رفتن مرحوم عسکر اولادی هیچ اتفاقی نمی‌افتد چراکه حضرت امام فرمود با رفتن یک خدمتگزار طوری نمی‌شود و حیات مؤمن پربرکت است.

بادامچیان با اشاره به اظهار محبت مراجع، علما و مقام معظم رهبری نسبت به حزب مؤتلفه و مرحوم عسکر اولادی گفت: این در واقع تقویت خط و حزب مؤتلفه است چرا که این حزب سابقه 50 ساله دارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در خصوص استفاده از رانت نفتی که در مقاله اخیر حجاریان مطرح شده بود، یادآور شد: ما کدام حرف این افراد را قبول کنیم؛ پیش از این یکی از نشریات گفت که برخی مدام می‌گفتند مرحوم عسکر اولادی بازاری، سرمایه دار و بورژوا است در حالی که معلوم شد او نه کاسبی می‌کرده و قبل از انقلاب نیز در زندان به سر می‌برده است.

*حجاریان تهمت خود را پس بگیرد

وی تأکید کرد: اگر مؤتلفه از رانتی استفاده کرده آقای حجاریان بنویسد و به ما بدهد در غیر اینصورت عذرخواهی کند و تهمت خود را پس بگیرد.

بادامچیان، عسکر اولادی را یک عنصر فرهنگی و اسطوره ادب، اخلاق، تواضع و انقلابی بودن برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر کسی یک ریال از این رانت را پیدا کند ما به او جایزه می‌دهیم؛ آنها کدام رانت نفتی را می‌‌گویند؟

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تأکید بر اینکه پرونده مؤتلفه کاملا پاک است، یادآور شد: مرحوم عسکر اولادی در وصیت‌نامه خود گفت خمس و سهم امام بدهکار نیستم چون درآمدی نداشتم لذا افرادی که این تهمت‌ها را وارد می‌کنند مثل کسانی که به آیت‌الله بهشتی این حرف‌ها را می‌زدند، در اشتباه هستند.

نایب‌رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه مردم مؤتلفه را یک مجموعه پاک و سالم می‌دانند گفت‌: اصلاح‌طلبان بسیار ناشیانه این سخنان را مطرح کرده‌اند و این ناشی‌گری آنها در نوع خود جالب است چرا که هنوز مراسم چهلم عسکر اولادی نشده است و آنها چنین اتهاماتی را مطرح می‌کنند در حالی که ما تا دو روز دیگر شاهد تأییدهای مؤتلفه و مرحوم عسکر اولادی خواهیم بود.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...