نسخه چاپی

دولت گذشته كارهای خوبی نیز داشت

عکس خبري -دولت گذشته کارهاي خوبي نيز داشت

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: گزارش ۱۰۰روزه رئیس‌جمهور می‌توانست جامع‌تر و بهتر باشد چراكه در دولت گذشته كارهای خوبی نیز صورت گرفته است.

به گزارش نما؛ حجت‌الاسلام سید‌رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه عصر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم ختم مصطفی مقدم که در مسجد نور تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در مورد گزارش 100 روزه رئیس‌جمهور، گفت: گزارش 100 روزه را مردم شنیده‌اند بنابراین مردم در این باره قضاوت می‌کنند.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری بر این اساس که برخی‌ها معتقدند گزارش 100 روزه نوعی سیاه‌نمایی بود، گفت: گزارش 100 روزه رئیس‌جمهور می‌توانست جامع‌تر و بهتر باشد چرا که در دولت گذشته کارهای خوبی نیز صورت گرفته است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تاکید کرد: ما باید در نگاهمان جامعه‌نگر باشیم به خصوص وقتی یک مسئول می‌خواهد قضاوت کند بهتر است مسائل را جامع ببیند چراکه مردم جامع‌نگری را بهتر از یکسونگری می‌پذیرند؛ اگر جامع فکر کنیم زمینه قبول صحبت‌های ما بیشتر خواهد بود.
حجت الاسلام تقوی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برخی‌ها درخصوص آمریکا و احتمال حمله این کشور با اظهار واژه‌هایی ایجاد رعب می‌کنند خاطرنشان کرد: آمریکا اگر می‌توانست تاکنون حمله کرده بود بنابراین این کشور نمی‌تواند به ما حمله کند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران جای خود را در دنیا باز کرده است و با اینگونه حرکت‌ها نمی‌تواند در تصمیم مردم ما تزلزل ایجاد کند. انقلاب راه خود را پیش می‌برد و تحریم‌ها نیز نمی‌تواند اثر بخش باشد، چرا که ملت ما تصمیم به مقاومت گرفته است.
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران تصمیم دارد که با برخی قدرت‌ها مذاکره کند تصریح کرد: این مذاکرات برای این است که به دنیا بفهمانیم ایران اسلامی اهل منطق، تعامل و مذاکره است اما این مذاکرات دلیل ضعف ما نبوده بلکه این دلیل قدرت ما است چرا که کشور ما دارای امکاناتی است که می‌تواند حتی تحریم‌های شدید‌تر از این را تحمل کند چون مردم ما راهشان را انتخاب کردند.
حجت‌الاسلام تقوی با تاکید بر اینکه انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، تاکید کرد: ما طرفدار منطق هستیم و هر کسی که در دنیا با این ویژگی و عدل و انصاف با جمهوری اسلامی ایران سخن بگوید با آنها صحبت می کنیم بنابراین آمریکا و دوستانشان جمهوری اسلامی را در طول این 34 سال آزموده‌اند.
وی ادامه داد: غربی‌ها و در راس آن آمریکا طرح کودتا، ترور‌های کور و حمایت از تروریست‌ها در ایران ریختند و 8 سال جنگ را بر ایران تحمیل کردند اما ما علی‌رغم اینکه در 8 سال دفاع مقدس با همه قدرت‌ها می‌جنگیدیم توانستیم پیروز شویم.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یادآور شد: روزی در اصفهان 300 شهید را تشییع کردند و مردم خم به ابرو نیاوردند و باز شعار حمایت از انقلاب و نظام را سردادند و در همان مقطع بود که شعار «توپ، تانک، مسلسل» دیگر اثر ندارد را بر زبان‌ها جاری کردند.
حجت‌الاسلام تقوی در مورد احتمال نشست جامعه روحانیت مبارز با رئیس‌جمهور و همچنین بازگشت هاشمی رفسنجانی به نماز جمعه نیز گفت: من از هیچ کدام خبری ندارم.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...