نسخه چاپی

كواكبیان مطرح كرد:

كاهش فعالیت جبهه اصلاح طلبان

عکس خبري -کاهش فعاليت جبهه اصلاح طلبان

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان اعلام كرد:بعد از اینكه بدون اطلاع بنده نامه‌ای به اوباما نوشته شد كه ما مفاد آن را تائید نمی‌كردیم، تصمیم گرفتیم فعالیت جبهه اصلاح‌طلبان را كم كنیم اما این جبهه هویت خود را از دست نداده است.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره جزئیات کنگره حزب مردم‌سالاری که قرار است 10 بهمن ماه برگزار شود، اظهار داشت: ما طبق روال معمول سالی یک کنگره برگزار می‌کنیم؛ البته هر دو سال یک بار انتخابات حزب صورت می‌گیرد که معمولاً کنگره‌های فرد ما انتخاباتی و کنگره‌های زوج ما غیر انتخاباتی است.
کواکبیان با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری گفت: کنگره دوازدهم حزب غیرانتخاباتی است بنابراین در مورد دبیرکل و شورای مرکزی حزب انتخاباتی صورت نمی‌گیرد و اگر اساسنامه اصلاحاتی بخواهد، انجام می شود.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه در این کنگره برنامه‌های انجام شده در سال قبل، مورد نقد قرار می‌گیرد و برنامه‌های سال آینده نیز به تصویب می‌رسد، تصریح کرد: دفتر سیاسی حزب درباره مهمانان، جلسه‌ای نداشته است البته ما در اسرع وقت در مورد تعیین شعار کنگره، برنامه‌های جزئی و سخنرانان تصمیم‌گیری می‌کنیم.

* جبهه اصلاح‌طلبان دیگر انگیزه‌ای برای تشکیل جلسه ندارد

وی در ادامه و در خصوص علت اختلافات اخیر در جبهه اصلاح‌طلبان توضیح داد: واقعیت این است که از اقدام برخی اعضا که بدون مشورت جبهه، نامه‌ای به اوباما نوشتند بسیار دلخور بودم و ما بلافاصله هم تکذیب کردیم و بعد از آن نامه هم جلسات را کمتر تشکیل دادیم.
کواکبیان در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات هیئت رئیسه این جبهه در هفته جاری رئیس‌ باقی می مانید یا خیر، متذکر شد: در حال حاضر زمان باید جلو برود، آن نامه خیلی بد بود و برخی اعضا می‌خواستند به خاطر این نامه از آن افراد شکایت کنند.
رئیس جبهه اصلاح‌طلبان درباره ناهماهنگی و اختلاف شدید در این جبهه و اعلام سخنگویی از سوی برخی افراد خاطرنشان کرد: آنها باید بگویند تعدادشان چند نفر است چراکه 15 یا 16 نفر نامه آقای محتشمی را امضا کرده‌اند اما آنها 3 یا 4 تشکل بیشتر ندارند، از این رو ما هم دیگر انگیزه‌ای برای تشکیل جلسه نداریم تا اختلافات را حل کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر آقای حق‌شناس و بهمن‌زاده عضو جبهه اصلاح‌طلبان هستند، اظهار داشت: باید مشکلات را حل کنیم چراکه اینطور نمی‌شود کار کرد، بعد از اینکه بدون اطلاع بنده نامه‌ای به اوباما نوشته شد که ما مفاد آن را تائید نمی‌کردیم، تصمیم گرفتیم فعالیت جبهه اصلاح‌طلبان را کم کنیم اما این جبهه هویت خود را از دست نداده است.

۱۳۹۲/۹/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...