نسخه چاپی

ذات استكباری آمریكا بار دیگر مشخص شد

عکس خبري -ذات استکباري آمريکا بار ديگر مشخص شد

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم مشكلات "توافقنامه ژنو"، براساس اصل اعتمادسازی حركت كرده، ولی آمریكایی‌ها با رفتارشان نشان دادند كه همواره بر اساس ذات استكباری و سلطه‌گری خود حركت می‌كنند.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس در واکنش به نقض توافقنامه ژنو و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: علی‌رغم ورود جدی جمهوری اسلامی ایران به مذاکرات هسته‌ای و اثبات حسن‌نیت خود، آمریکایی‌ها از این حسن‌نیت سوءاستفاده کرده و توافقنامه ژنو را نقض کردند.
وی در ادامه افزود: یکی از تهدیدات بالقوه‌ای که توافقنامه ژنو به همراه داشت، عدم پایبندی آمریکایی‌ها به ادامه مسیر بود و همان گونه که پیش‌بینی می‌شد آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و به راحتی حاضر نخواهند شد به توافق صورت گرفته تمکین کنند و پایبند آن باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه هرگونه اقدامی در آینده برعهده خود آمریکایی‌ها خواهد بود و آنها باید پاسخگو باشند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم مشکلات "توافقنامه ژنو"، براساس اصل اعتمادسازی حرکت کرده، ولی آمریکایی‌ها با رفتارشان نشان دادند که همواره بر اساس ذات استکباری و سلطه‌گری خود حرکت می‌کنند.
جوکار در پایان خاطر نشان ساخت: اعتقاد ما بر این است که باید در ادامه مسیر محکم بایستیم و از حقوق حقه کشورمان دفاع کنیم و این بار این آمریکایی‌ها هستند که باید پاسخگوی افکار عمومی جهانیان باشند.

۱۳۹۲/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...