نسخه چاپی

دانشجویان حامی عدالت اسلامی خواستارپیگیری محرومیت امیرعلی اكبری

عکس خبري -دانشجويان حامي عدالت اسلامي خواستارمحروميت اميرعلي اکبري

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای از وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری محرومیت ناحق علی اكبری ورزشكار سنگین وزن كشتی فرنگی از مراجع ذی‌صلاح شدند.

به گزارش نما؛ جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای از "گودرزی" وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری محرومیت ناحق علی اکبری ورزشکار سنگین وزن کشتی فرنگی از مراجع ذی‌صلاح شدند.
متن این نامه به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر گودرزی
وزیر محترم ورزش و جوانان
باسلام
اخیرا خبر تاسف باری در رسانه‌های داخلی و بین المللی در خصوص محرومیت دائمی "امیرعلی اکبری" مدال‌آور سنگین وزن کشتی فرنگی از رقابت‌های بین المللی به دلیل استفاده از مواد نیروزا، منتشر شده است.
در ابتدای امر و به دلیل رعایت حرمت عرصه ورزش پهلوانی این رای را تنبیه و جزای کسی دانستیم که از مرام و مسلک پهلوانی فاصله گرفته است و به این مواد مضر رو آورده است لذا واکنشی به این خبر نشان ندادیم.
اما دیشب و در یک برنامه زنده که از رسانه ملی پخش شد و با توجه به بررسی‌های به عمل آمد توسط کمیته ورزش جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی متوجه شدیم حذف این ورزشکار پر مدال از عرصه رقابت‌های جهانی به دلیل برخی سهل انگاری‌ها و همچنین مافیای پرنفوذ روسیه و آذربایجان در "فیلا" و "وادا" صورت گرفته است.
حتما جنابعالی نیز در جریان رد پیشنهاداتی چند میلیاردی آذربایجان و دیگر کشورها از سوی این قهرمان ایرانی هستید و بازهم حتما در جریان هستید که این جوان ایرانی به دلیل وفاداری به ملت و نظام اسلامی این پیشنهادات را رد کرده است تا همچنان پرچم مقدس ایرانی اسلامی را در آوردگاههای بین المللی به اهتزاز در آورد.
لذا از شما برادر عزیز و وزیر محترم تقاضا داریم به منظور شفافیت و همچنین دفاع از حق کشور در فدراسیون جهانی کشتی ضمن بررسی موضوع از طریق حقوقی نسبت به حذف محرومیت ناعادلانه و غیرمنصافه اقدام مقتضی را مبذول فرمایید.
با کمال تشکر
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی
گفتنی‌است، تست دوپینگ "امیرعلی اکبری" کشتی‌گیر سنگین وزن فرنگی با توجه به مافیای جهانی و به دلیل نفوذ روسیه و آذربایجان در فیلا در مسابقات جهانی 2013 بوداپست در مجارستان مثبت درآمده و به ناحق برای همیشه از ورزش محروم شده است.

۱۳۹۲/۹/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...