نسخه چاپی

حضور ایران در كنار سوریه و لبنان به مقاومت معنا می دهد

عکس خبري -حضور ايران در کنار سوريه و لبنان به مقاومت معنا مي دهد

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در كنار سوریه و لبنان است كه به مقاومت معنا می دهد و از نظر آمریكایی ها تنها جرم این سه كشور حضور در خط مقدم مقاومت و صف كشی علیه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش نما؛ محمدنبی حبیبی درباره اظهارات اخیر جان کری مبنی بر عدم حمایت ایران از سوریه و لبنان، عنوان کرد: اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر عدم حمایت ایران از سوریه و لبنان صرفا در جهت لغو تحریم ها علیه کشور با سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران همخوانی ندارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار سوریه و لبنان است که به مقاومت معنا می دهد و از نظر غرب و آمریکایی ها تنها جرم این سه کشور حضور در خط مقدم مقاومت و صف کشی علیه رژیم صهیونیستی است.

وی با تأکید بر گره خوردن سرنوشت سه کشور ایران، سوریه و لبنان با یکدیگر، یادآور شد: بر همین اساس هر کشوری که در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کند جزء این مقاومت به شمار رفته و برای ما به رسمیت شناخته خواهد شد.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت ملی کشور در گروی حمایت از کشورهایی است که در خط مقاومت حضور دارند و در صورت عدم هماهنگی با این کشورها به خودمان ضربه وارد خواهیم کرد از این رو هماهنگی و حمایت از سوریه و لبنان از سیاست های کلی نظام است و برهم زدن این رابطه معنایی ندارد.

۱۳۹۲/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...