نسخه چاپی

ذاكری در مراسم روضه دهه آخر صفر موتلفه:

هدف اصلی فتنه ولایت گریزی و امامت زدایی است

حجت الاسلام ذاكری عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: هدف اصلی فتنه در طول تاریخ ولایت گریزی و امامت زدایی است.

به گزارش نما؛ به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، وی که در هفتمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت در ابتدای سخنان خود با تاکید بر نگاه به تاریخ و فتنه های آن اظهار داشت: حوادث و فتنه ها ثابت کرده است که تاریخ تکرار پذیر است. نقش آفرینان و انسانها در تاریخ عوض می شوند اما اسلوب و روش ها یکی است و نهضت های تاریخ شبیه هم هستند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر عبرت های عاشورا با بیان اینکه هر روز عمر ما باید روز عبرت گرفتن از عاشورا باشد اظهار داشت: در تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی فتنه های گوناگونی شکل گرفته است و یکی از آنها فتنه سال 88 بود، نقش آفرینان فتنه ها افراد مختلف بودند اما هدف همه آنها ریشه کنی اسلام بوده است.
وی افزود: زمانی در کوفه مردم امام خود را تنها گذاشتند و در سال 88 عده ای می خواستند به ولایت ضربه بزنند. کسی که از فتنه عبرت بگیرد راحت سر او کلاه نمی رود. 50 سال از رحلت رسول اکرم(ص) نگذشته بود که جامعه ارزشی به جامعه ضد ارزش تبدیل شد، آنها که محب امام حسین(ع) بودند و حتی امام حسین (ع) را دوست داشتند از امام با نامه هایی دعوت کردند در زمان فتنه مقابل امام خود ایستادند.
ذاکری تصریح کرد: اگر بصیرت نداشته باشیم در امتحان فتنه رد می شویم. در تاریخ می بینیم کسانی که ولایت را دوست داشتند اما زمانی که ولایت به آنها نیاز دارد در خانه می نشینند. فتنه سال 88 ریشه های گوناگونی دارد که یکی از آن ریشه ها نفاق است.
وی ادامه داد: بنی امیه در تاریخ به دنبال این بوده که امامت و ولایت را از مردم بگیرد، امروز نیز استکبار به دنبال گرفتن ولایت از ما است. راس فتنه به دنبال این بوده که ولایت را از مردم بگیرد. عده ای خیال خام دارند که فتنه 88 اعتراض خیابانی بود در صورتی که وقتی نقاب فتنه افتاد دیدیم شعار علیه ولایت فقیه سر دادند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ولایت گریزی و امامت زدایی هدف اصلی فتنه گران در تاریخ بوده است گفت: مهمترین مهره فتنه گران منافقین در جامعه هستند زیرا نفاق در بستر جامعه دینی شکل می گیرد.
ذاکری تصریح کرد: اشخاصی که در دل اعتقاد به ولایت ندارند خود را طرفدار سخت ولایت نشان می دهند و به همین دلیل است وقتی این منافقین ضربه می زنند ضربه آنها اساسی است .
وی افزود: برخی ها هر روز به رنگی در می آیند و این از نشانه های نفاق است. آن فردی که فتنه 88 را راه انداخت در درونش بی بصیرتی و نفاق بود و این نفاق و بی بصیرتی او باعث فتنه شد. این نفاق را مرحوم عسگر اولادی در سالها قبل تشخیص داده بود. نفاق این فرد را مرحوم عسگر اولادی در زمانی تشخیص داد که از او به عنوان نیروی انقلاب یاد می کردند.
قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قم گفت: یکی از خصوصیات همچون عسگر اولادی ها که از یاران امام (ره) و مقام معظم رهبری هستند این است که نفاق را خوب تشخیص می دهند.
وی افزود: کسانی که در موتلفه اسلامی دور هم جمع شده اند و فرزندان موتلفه هستند یکی از خصوصیات شان این است که بوی گند نفاق را از سالها قبل تشخیص می دهند و برای همین است که برخی ها که به قدرت می رسند برای موتلفه اسلامی شمشیر می کشند.
ذاکری خاطر نشن کرد: اولین فردی که انحراف را در دولت نهم و دهم تشخیص داد مرحوم عسگر اولادی بود و بارها این انحراف را به آقای احمدی نژاد تذکر داد.
وی ادامه داد: جوانان، دانشجویان، متدینین و مردم انقلابی توجه کنند شبکه خبری آمریکا علیه موتلفه اسلامی کار می کند، صهیونیست ها علیه موتلفه اسلامی کار می کنند، منافیقن علیه موتلفه در حال فعالیت اند و متاسفانه می بینیم ماهنامه ای که نام 9 دی را غصب کرده علیه موتلفه اسلامی کار می کند. اینها همه هم صدا شده اند. موضوع چیست؟
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مرحوم عسگر اولادی که مقام معظم رهبری مهر تائید بر سرتاسر زندگی او زد و فرمود سرتاسر زندگی او در راه اسلام بود در سال آخر عمر پر برکت خود به میدان آمدو نامه نگاری هایی کرد ، جلسات مختلفی برگزار کرد و مواضع اش را گفت و شتاب داشت زیرا احساس می کرد وقتی ندارد.
وی افزود: از محضر علما و بزرگانی که مرحوم عسگر اولادی برای آنها نامه های محرمانه نوشت تقاضا داریم آنها را منتشر کنند تا آیندگان بدانند عسگر اولادی در سال آخر عمر خود چه کرد.
ذاکری تاکید کرد: اینکه موتلفه اسلامی را می زنند زیرا عسگر اولادی و یاران اش ، نفاق سنجشان خوب کار می کند واین نفاق سنج موتلفه اسلامی به خوبی با ولایت کوک است. منافقین امروز سعی می کنند از کاری کنند دیگران از موتلفه فاصله بگیرند و برای همین یاران موتلفه را تخریب می کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: متاسفانه برخی ها که دم از حزب اللهی بودن می زنند وقتی مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای می فرمایند متفرق نشوید می گویند ما بر اساس وظیفه عمل می کنیم و مصلحت برای رهبری است و ما نباید به مصلحت عمل کنیم. مرحوم عسگر اولادی به اینها تذکر داد اما حتی گفتند که عسگر اولادی دچار فتنه شده است. مهره اصلی نقشه حزب الشیطان این نوع افراد هستند.
وی ادامه داد: موتلفه اسلامی هیچگاه در طول تاریخ نگفته که فقط من عمار هستم و یا فقط من حزب اللهی هستم، موتلفه اسلامی هیچگاه نگفته فقط من بودم که 9 دی را به وجود آوردم اما این روزها تا حرف از بصیرت ، عمار و 9 دی می شود برخی ها دست خود را بالا می برند و میگویند فقط ما بصیر و عمار رهبری هستیم.
ذاکری اظهار داشت: کسانی که می گویند امام(ره) را قبول داریم اما مقام معظم رهبری را نه یارهبری را قبول داریم و امام(ره) را نه، موتلفه اسلامی اینها را قبول ندارد. برخی ها امروز ولایت مدار شده اند. موتلفه اسلامی می گوید لبیک به امام خمینی(ره) همان لبیک به امام خامنه است. باید امروز منافقین را شناخت. مرحوم عسگر اولادی آبروی خود را گذاشت تا یک نفر را به خیمه انقلاب برگرداند، جذب به اردوگاه ولایت هنر است نه اینکه دست هر کسی را بگیری و از اردوگاه ولایت بیرون کنی.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به دولت اعتدال تذکر می دهم برخی ها که مارک فتنه بر آنها حک شده روزنه امید پیدا کرده اند و آقای روحانی باید طمع اینها را از دولت قطع کند

۱۳۹۲/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...