نسخه چاپی

دیلی‌میل عنوان كرد؛

كی‌روش سرمربی احتمالی منچستریونایتد

یك روزنامه انگلیسی از سرمربی تیم ملی كشورمان به عنوان گزینه احتمالی جانشینی دیوید مویس نام برد.

به گزارش نما، سرالکس فرگوسن با 26 سال سابقه در منچستریونایتد با کسب 38 جام نام خود را در این باشگاه جاودان ساخت و در پایان فصل گذشته پس از کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی لیگ برتر با شیاطین سرخ اعلام بازنشستگی کرد.

با جدایی فرگوسن، دیوید مویس اسکاتلندی بود که تکیه بر جای او زد ولی نتایجی که منچستریونایتد در فصل جاری با این مربی 50 ساله کسب کرده آنقدر فراز و نشیب داشته که نشانی از آن منچستر با صلابت 2 دهه گذشته نیست.

منچستریونایتد در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در حالی‌که در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای تاتنهام بود 2 بر یک مغلوب میهمان خود شد تا انتقادات از دیوید مویس ادامه داشته باشد.

به گزارش تسنیم، روزنامه «دیلی‌میل» انگلیس در گزارشی مدعی شد اگر دیوید مویس به همین روند کسب نتایج ادامه دهد و در پایان فصل جاری تیمش جز 4 تیم برتر لیگ برتر نباشد قطعا جایگاهش در این تیم به خطر خواهد افتاد اما چه کسی می‌تواند گزینه احتمالی جانشینی این مربی اسکاتلندی باشد؟ نویسنده این روزنامه انگلیسی معتقد است کارلوس کی‌روش، سرمربی فعلی تیم ملی ایران و دستیار پیشین سرالکس فرگوسن گزینه احتمالی احراز این پست است.

سرخپوشان اولدترافورد پس از گذشت 20 هفته از رقابت‌های لیگ برتر 10 پیروزی، 4 تساوی و 6 شکست در کارنامه خود دارند و با 34 امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی هستند. شاگردان مویس در حال حاضر با آرسنال صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...