نسخه چاپی

احداث ۲ بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی در شهرستان مهاباد

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث دو بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی در دستور كار مسئولان شهرستان مهاباد در سال ۹۳ است.

به گزارش نما، عثمان احمدی در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: از سفر دوم دولت دهم طرح بیمارستان یکصد تخت‌خوابی مهاباد برای جایگزینی به جای بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر مصوب شده ولی تا کنون این طرح به سرانجام نرسیده است.

وی گفت: بودجه ۱۰ میلیارد ریالی نیز جهت پی‌ریزی بیمارستان اختصاص یافته ولی به دلیل مشخص نبودن زمین آن، هنوز اقدامی در جهت ساخت این مرکز درمانی انجام نگرفته است.

احمدی تصریح کرد: درخواست تخصیص اعتبار به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از بودجه ۹۳ انجام شده و امیدواریم با موافقت با این درخواست و تعیین زمین مورد نیاز مراحل احداث این بیمارستان در مهاباد آغاز شود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این بیمارستان جایگزین بیمارستان فرسوده ۲۵۰ تخت خوابی امام خمینی(ره) مهاباد می شود و با آغاز احداث تلاش می‌کنیم ظرفیت آن را به ۳۶۰ تخت افزایش دهیم.

وی افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد از سال ۵۴ احداث شده و با وجود تعمیرات مدام، باز هم مشکلات متعددی وجود دارد.

احمدی گفت: پس از بررسی‌های انجام گرفته پیشنهاد شده، بیمارستان جدید در محوطه همین بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد احداث شود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم این شهر از فقدان و یا ناکافی بودن برخی امکانات پزشکی از قبیل دستگاه‌های سونوگرافی و تهیه نوار مغزی ابراز گلایه می‌کنند.

احمدی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های مسئولان مهاباد در عرصه سلامت، احداث بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی دیگری با مشارکت بخش خصوصی در ۳ کیلومتری شهر است که امیدواریم با احداث آن بتوانیم بخشی از نیازهای مردم منطقه را برطرف نماییم.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح هنوز عملیاتی نشده ولی از برنامه‌های جدی بخش بهداشت و درمان مهاباد در آینده‌ای نزدیک است.

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...