نسخه چاپی

شفافیت وابستگی جریان فتنه با بیانیه وزارت خارجه آمریكا

عکس خبري -شفافيت وابستگي جريان فتنه با بيانيه وزارت خارجه آمريکا

یك كارشناس سیاسی با اشاره به بیانیه اخیر وزارت خارجه آمریكا، گفت: این بیانیه دخالت آمریكا هرچند تحت عناوینی چون حقوق بشر ارائه می‌شود كه چنین چیزی را هرگز از سوی آمریكا ندیده‌ایم اما در خیلی از موارد افراد محصور داریم اما چرا هیچ اقدامی در آزادی آن‌ها انجام نمی‌دهند؟

ب گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، "مهدی فضائلی" در واکنش به بیانیه اخیر وزارت خارجه آمریکا مبنی بر "آزادی سران فتنه"، اظهار داشت: این اقدام جدا از بحث دخالت در مسائل داخلی کشور ما حکایت از پرده جدیدی از وابستگی جریان فتنه به نظام سلطه دارد که آن را شفاف‌تر کرد.
وی به یکی از بحث‌های جدی در ارتباط با موضوع فتنه در سال ۸۸ مبنی بر خارج بودن راس جریان فتنه از کشور اشاره و اضافه کرد: جریان‌سازی داخلی در آن زمان طرح خود را براساس برنامه‌های دشمنان انقلاب اجرایی کرد، بنابراین جریان فتنه در داخل کشور خواسته یا ناخواسته به غرب وابستگی داشت.
این کار‌شناس سیاسی با اشاره به ادعاهای سخیف غرب مبنی بر نقض حقوق بشر از سوی ایران تصریح کرد: این بیانیه دخالت آمریکا هرچند تحت عناوینی چون حقوق بشر ارائه می‌شود که چنین چیزی را هرگز از سوی آمریکا ندیده‌ایم اما در خیلی از موارد افراد محصور داریم اما چرا هیچ اقدامی در آزادی آن‌ها انجام نمی‌دهند؟
فضائلی به مبارزین بحرینی که از سوی این دولت سرکوب و زندانی شده‌اند، اشاره و خاطرنشان کرد: چرا آمریکا هیچ اقدامی را برای آزادی آن‌ها نشان نداده است؟ لذا این دخالت صورت گرفته از یک پیوستگی و ارتباط پشت صحنه پرده برداری می‌کند و نشان می‌دهد که سران فتنه مورد حمایت چه کسانی بوده و هستند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...