نسخه چاپی

برنامه امروز تیم مذاكره كننده كشورمان در وین

در ادامه نشست مشترك در ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی با حضور نمادین ظریف و اشتون آغاز شده و گفتگوها به ریاست سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه و هلگا اشمیت معاون اشتون ادامه پیدا خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، هیئت مذاکرات کشورمان امروز (سه شنبه ۲۹ بهمن) برنامه دیدار ها و گفتگوهای فشرده ای را در دستور کار دارد.

تیم مذاکراتی هسته ای کشورمان که روز گذشته وارد وین شد، در ضیافت شام مشترک ظریف و کاترین اشتون طی شب گذشته که به میزبانی دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل صورت گرفت درباره برنامه دیدارهای روز اول مذاکرات به تفاهم رسیدند.

به گفته منابع نزدیک به تیم مذاکراتی امروز در ساعت 7 صبح دیدار معاون وزیر خارجه روسیه با وزیر خارجه کشورمان برگزار می شود و پس از آن ظریف با همتای اتریشی خود و نیزی رئیس جمهور اتریش دیدار می کند.

در ادامه نشست مشترک در ساعت 11 صبح به وقت محلی با حضور نمادین ظریف و اشتون آغاز شده و گفتگوها به ریاست سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه و هلگا اشمیت معاون اشتون ادامه پیدا خواهد کرد.

همچنین بعدالظهر فردا دیدارهای دو جانبه برگزار می شود که احتمال دارد دیدار نمایندگان کشورمان با گروه تروئیکای اروپایی(فرانسه، انگلیس، آلمان) به صورت مشترک و همزمان برگزار شود.

در انتهای این دیدارها نیز نشست عمومی دیگری بین نمایندگان کشورمان با گروه 1+5 برگزار خواهد شد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...