نسخه چاپی

حبیبی در اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری:

موتلفه و پیروان تا مداومت صدق بر همه مخالفان پیروز خواهند شد

عکس خبري - موتلفه و پيروان تا مداومت صدق بر همه مخالفان پيروز خواهند شد

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: آرزویی كه درمورد جریان اصولگرایی به وی‍ژه جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری و موتلفه اسلامی به عنوان یك تشكل در سرشان می‌پروراندند كه گویا با این ضایعات چیزی به اسم تشكل باقی نمی‌ماند بدانند خداوند تا زمانی كه صدق ما دوام داشته باشد ما را برهمه مخالفان پیروز خواهد فرمود.

به گزارش نما؛ اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری صبح امروز با مقدمه و خیر مقدم محسن کوهکن نایب رئیس جبهه آغاز شد.
کوهکن با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم عسگر اولادی اظهار داشت: یاد و خاطره آزاد مرد قرآن اندیش که همواره اجلاس ما با کلام قرآنی و اخلاق نیکوی این مرد بزرگ شروع می‌شد گرام می‌داریم.
در ادامه این اجلاس محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن خیر مقدم با اشاره به چگونگی انتخاب محمدرضا باهنر به عنوان رئیس جدید جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری اظهار داشت: پس از چهلم مرحوم عسگراولادی شورای مرکزی تصمیم گرفت در یک جلسه رسمی باهنر را به اتفاق آرا به عنوان رئیس جدید جبهه انتخاب کند.
وی ادامه داد: در دوره چهل روزه هم برای حزب موتلفه و هم برای جبهه پیروان مطالبی که میثاق در نبودن جبهه و موتلفه است سرودند که نه وزن داشت و نه قافیه این عنایت الهی به موتلفه بود که با وجود ضایعه ارتحال عسگراولادی که جبران ناپذیر هم تلقی می‌شود اما هم نهاد و هم موتلفه با تکیه بر سیستم کار خود را ادامه دادند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی هم چنین یاد علی اکبر پرورش از اعضای موتلفه را نیز گرامی داشت و ضایعه ارتحال وی را جبران ناپذیر تلقی کرد.
وی همچنین افزود: سرکار خانم بهروزی، هجرتی، ابطحی، بیات، امانی و فیاضی عضو شورای مرکزی جبهه بودند که از نعمت وجودشان برخوردار نیستیم.
حبیبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره عسگراولادی که وی را مجاهد صادق، خدمتگزار خستگی ناپذیر معرفی کرده بودند تصریح کرد: مقام معظم رهبری موضوع تدین، تخلق به اخلاق الهی و تفکری که مرحوم عسگراولادی از این خصیصه‌ها برخوردار بودند را در یک سخنران نیم ساعته درباره مرحوم عسگراولادی بیان فرمودند.
حبیبی همچنین به سفر اعضای شورای مرکزی به قم و تشکر از مراجع عظام تقلید اشاره کرد و افزود: اعضای شورای مرکزی و ستاد بزرگداشت مرحوم عسگراولادی خدمت مراجع طبقه اول قم شرف یاب شدیم که در این سفر آیت‌الله مکارم شیرازی به خصوصیات ثبات قدم این مرحوم اشاره کرد بقیه مراجع هم چنین علمای بزرگ همچون آیت‌الله وحید خراسانی نیز نظیری برای عسگراولادی قائل نبودند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: آیت‌الله جوادی آملی درباره مرحوم عسگراولادی فرمود وی از دسته کسانی بود که مرگ را می‌میراند.
حبیبی خاطرنشان کرد: آرزویی که در مورد جریان اصولگرایی به وی‍ژه جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری و موتلفه اسلامی به عنوان یک تشکل در سرشان می‌پروراندند که گویا با این ضایعات چیزی به اسم تشکل باقی نمی‌ماند بدانند خداوند تا زمانی که صدق ما دوام داشته باشد ما را برهمه مخالفان پیروز خواهد فرمود.

۱۳۹۲/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...