نسخه چاپی

سقوط بالگرد نظامی عراق در الانبار

منابع نظامی در ارتش عراق اعلام كردند كه یك فروند باگرد نظامی این كشور در پی تیراندازی تروریست‌ها در استان الانبار سقوط كرده است.

به گزارش نما به نقل از اسکای نیوز، نیروهای امنیتی در عراق اعلام کردند که تروریست‌ها یک بالگرد نظامی را بر فراز منطقه "الکرمه" در استان الانبار مورد هدف قرار داده‌اند.

منابع نظامی در ارتش اعلام کردند که این بالگرد درحال انجام عملیات شناسایی برفراز منطقه "الکرامه" در استان الانبار بوده است که بر اثر شلیک تروریست‌ها سقوط کرده و کلیه خدمه آن که ۴ تن بوده‌اند کشته شدند.

از سوی دیگر برخی منابع خبری اعلام کردند که یک عامل انتحاری خودروی بمب گذاری شده خود را در مقابل یک پادگان نظامی در شرق الرمادی مرکز استان الانبار منفجر کرده است که در اثر آن دست‌کم ۶ تن کشته شده‌اند.

مقامات دولت عراق اعلام کردند، شبه‌نظامیان شورشی به یک گشتی ارتش در شرق این کشور حمله کردند و دستکم ۹ نفر را کشتند.

یک افسر پلیس گفت که دو بمب یک خودروی گشتی ارتش عراق را در شهر السادیه واقع در صد چهل کیلومتری شمال شرقی بغداد، هدف قرار دادند. این افسر پلیس افزود،‌ پس از انفجار این دو بمب، افراد مسلح به سمت نیروهای ارتش تیراندازی کردند.

این افسر پلیس در ادامه گفت که چهار افسر نظامی و پنج سرباز بر اثر این حملات جان خود را از دست دادند و چهار سرباز دیگر نیز زخمی شدند.

۱۳۹۲/۱۲/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...