نسخه چاپی

آقای ضرغامی واقعاً این راهش نیست!

بحث دولت ،بحث منافع ملی است.صدا و سیما باید هر چه سریعتر در خصوص رویكرد خود با دولت تجدید نظر كند.

به گزارش نما؛ به نقل از برنا، عابد فتاحی نماینده ارومیه در مجلس در رابطه با توهین رسانه ملی به دولت و شخص رییس جمهور گفت: من بسیار متاسفم که سیما شاهد توهین به شخص دوم کشور هستیم.
وی در ادامه افزود: راهکارهای سازنده ای را که در دولت دکتر روحانی شاهد ان هستیم، بعد از انقلاب بی سابقه است.
وی در ادامه افزود: ما انتقاد را قبول داریم ولی این رویدادها از رسانه بیشتر به چشم حقارت و کوچک نگری است و دولت دکتر روحانی در این شش ماهی که شکل گرفته است راهکارهای عظیمی را از خود نشان داده است. مثلاً اینکه به ثبات رسیدن قیمت ارز.
وی در ادامه اظهار داشت: دکتر روحانی با همه نمایندگان رابطه خوبی دارد، سیاست خارجی ایران هم زبان زد تمام سیاست های جهان است و این موفقیت این دولت را نشان می دهد. ایران عظمت دارد و طرفدار صلح است و هر حرکتی به سوی ایران و از جانب کشورهایی که خواهان ایران نیستند جناحی است.
وی تصریح کرد: بحث دولت بحث منافع ملی است. صدا و سیما باید هر چه سریعتر تجدیدنظر کند و قدم برای ملت و دولت که سرانجامش منافع یک کشور است بردارد.
دکتر فتاحی با اشاره به کنترل ضرغامی نسبت به این اتفاقات دیده شده انتقاد کرد و گفت: آقای ضرغامی واقعاً این راهش نیست، شما می توانید انتقاد کنید و انتقاد در این دولت آزاد است و سبب خواستارها و قدرت های این دوره از دولتیم. ارزش ملی را باید حفظ کنید ما توهین ها را قبول نخواهیم کرد. ما نمایندگان مردم هستیم ما نماینده مستقل ملت هستیم و در اختیار این ملت و درچارچوب حرکت می کنیم و هیچ وابستگی به گروه سیاسی نداریم باید بدانید توهین به دولت توهین به ملت ایران است.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...