نسخه چاپی

تخفیف 10 تا 15 درصدی تورهای نوروزی

همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر ، تورهای گردشگری و مسافرتی زیارتی و تفریحی نوروزی ارزان قیمت داخلی و خارجی با تخفیف بین 10 تا 15 درصد به بازدیدكنندگان این نمایشگاه عرضه می شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر ، تورهای گردشگری و مسافرتی زیارتی و تفریحی نوروزی ارزان قیمت داخلی و خارجی با تخفیف بین 10 تا 15 درصد به بازدیدکنندگان این نمایشگاه عرضه می شود.

همزمان با ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن مسافرت های نوروزی؛ پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر، با حضور و مشارکت ده ها شرکت گرشگری و مسافرتی داخلی و خارجی در تهران در حال برگزاری است .

در پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر؛ دفاتر مختلف مسافرتی ، علاوه ب ر این تخفیف ضمن معرفی جاذبه های مختلف گردشگری کشورمان و با هدف توسعه توریسم داخلی و جذب گردشگران خارجی؛ جدید ترین خدمات مربوط به رزرواسیون آنلاین هتلها و خطوط هوایی، گردشگری الکترونیکی- مسافرت های هوایی، دریایی، زمینی، ریلی- خطوط هوایی، پایانه های مسافری- توریسم سلامت- توریسم ورزشی- توریسم زیارتی- توریسم سیاحتی و گردشگری- انواع تجهیزات سفری- موزه ها و کاخ موزه ها- رستوران ها و قهوه خانه های سنتی- گروههای نمایش های آئینی- سنتی- گروههای موسیقی محلی- صنایع دستی و نمادهای هویتی استان ها را نیز ارائه کرده اند.

در این نمایشگاه همچنین ، هر شب، بین شرکت کنندگان در نمایشگاه نیز، قرعه کشی برگزار می شود که جوایز آن تورهای رایگان مسافرتی داخلی و خارجی است.

در نمایشگاه امسال ، همچنین برخی از سازمان‌ها و انجمن‌های گردشگری، تورگردانان، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های حمل و نقل ریلی، رسانه‌ها، دفاتر رزرواسیون و شرکت‌های تجاری و برگزارکننده همایش‌ها این حوزه نیز حضور دارند.

شهروندان می توانند در این نمایشگاه ضمن اطلاع کامل از تورهای گردشگری و همچنین آشنائی با جاذبه های مختلف گردشگری کشور ، مسافرت های نوروزی خودشان را مشخص کرده و نسبت به رزرو تورهای گردشگری با تخفیف ویژه اقدام کنند .

پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر فردا نیز در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران ادامه دارد.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...