نسخه چاپی

خوابی كه آل سعود و اسرائیل برای لبنان دیده‌اند!

كارشناسان آگاه مسائل خاورمیانه بر این عقیده هستند كه رژیم های آل سعود و فلسطین اشغالی سعی دارند تا لبنان را به یك سوریه دیگر مبدل سازند.

به گزارش نما، ال اچ وی نیوز نوشت؛ هدف بلندمدت سعودی ها و اسرائیل تبدیل لبنان به یک کشور ملوک الطوایفی است. لبنانی که نه یک حکومت قوی دارد نه یک ارتش منسجم و نیروند . یک کشور هزار تکه که بر هر تکه یک فئودال که امروز به آنها رهبر سیاسی طائفی گفته می شود حکمرانی می کنند.

به گفته دیپلمات های غربی ، دولت آمریکا طی مذاکرات ژنو 2 ،تمام سعی خود را جزم کرده بود که بتواند روس ها را متقاعد سازد که دست از یکدنگی خود در ارتباط با بقای پرزیدنت بشار الاسد بردارند اما سرسختی بی سابقه و مثال زدنی روس ها، امریکایی ها را پریشان ساخته در نتیجه با تغییر تاکتیک رزم خود سعی بر این دارند که با همکاری با منبع تروریسم یعنی عربستان سعودی، آخرین شانس خود را برای سرنگونی بنیان مقاومت در سوریه آزمایش کنند .

بعد از درگیری هایی که میان سربازان ارتش سوریه با تروریست های وهابی در نزدیکی استان قنیطره در جولان سوریه اتفاق افتاد ، آتروریستهای وهابی از ناچاری به دامان ارتش اسرائیل پناه برده و در بیمارستان های ارتش اسرائیل تحت مداوا قرار گرفته اند.

خبرهای دیگری حاکی از این است که آمریکایی ها به کمک اردنی ها،آل سعود و صهیونیست های همیشه در صحنه، سعی دارند از طریق استان درعا نیروهای اموزش دیده تروریستی خود را روانه دمشق کنند تا سرانجام این انقلاب مردمی! به پایان مورد نظر آنان برسد.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...