نسخه چاپی

پیشنهاد جدید غرضی

با توجه به اینكه حضرتعالی در اتنخابات اخیر شورای مركزی سازمان نظام مهندسی ساختمان كشور بالاترین رای را از مهندسان كسب كردید؛ بسیار امیدوارم در طول وزارت حضرتعالی در وزارت نفت سازمان نظام مهندسی نفت قانونمند و تاسیس شود. قانون‌آنلاین- سید محمد غرضی رئیس پیشین سازمان نظام مهندسی كشور در آستانه‌ی روز مهندس پیشنهاد تشكیل سازمان نظام مهندسی نفت را به وزیر نفت مطرح كرد.

به گزارش نما؛ متن کامل این نامه به شرح زیر است:

« برادر گرامی جناب آفای مهندس زنگنه
با توجه به اینکه حضرتعالی در اتنخابات اخیر شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بالاترین رای را از مهندسان کسب کردید؛ بسیار امیدوارم در طول وزارت حضرتعالی در وزارت نفت سازمان نظام مهندسی نفت قانونمند و تاسیس شود.
امیدوارم این سازمان با اتکا بر تخصص‌های موجود در نفت و بیرون از آن بتواند در صد سال آینده وزارت نفت را با متخصصین سازمان یافته خود رشد دهد و مجموعه مخازن نفت و گاز کشور بتواند مطابق رشد فنی دنیا توسعه یابد.
با تاسیس و رشد سازمان نظام مهندسی نفت می توان ضمن حفاظت از مخازن نفت، نیروهای متعهد به توسعه صنعت امروز نفت تربیت کرده و دوام آن‌ها را شاهد باشیم. سازمان نظام مهندسی نفت می تواند در امور فنی قرارداها، پیمانکاری‌ها و مصرف نفت و گاز صاحب نظر باشد تا به عنوان الگویی برای کشورهای نفت خیز در آید. سازمان نظام مهندسی نفت با توجه به بدنه وسیعی که پیدا خواهد کرد؛ می‌تواند حفاظی در مقابل فشارهای نامربوط باشد و کمک قدرت سیاسی جهت جلوگیری از وقایع گذشته به حساب آید.

باتشکر

سید محمد غرضی»

۱۳۹۲/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...