نسخه چاپی

راه‌های اساسی اقتصاد مقاومتی چیست؟

عکس خبري -راه‌هاي اساسي اقتصاد مقاومتي چيست؟

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه باید اقتصاد كشور طی ۳۵ سال بعد از انقلاب توسط اقتصاددانان آسیب‌شناسی شود، گفت: تولید ملی و الگوی مصرف راه‌های اساسی اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش نما ، به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام رضا رمضانی عضو مجلس خبرگان رهبری درمورد راهکارهای اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری نیز در مورد اقتصاد مقاومتی بحث‌های مفصلی صورت گرفت و معتقدیم باید همه قوا با هم هماهنگ باشند تا اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.
وی تاکید کرد: تولید ملی و الگوی مصرف راه‌های اساسی اقتصاد مقاومتی هستند و مردم نیز باید در این خصوص همت و تلاش کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: باید ساز و کاری صورت گرفت تا به جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی در کشور منجر شود و این نکته را نیز باید متوجه شد که این سرمایه‌گذاری‌ها در جهت کارآمدی بخش درآمد غیرنفتی باشد.
حجت‌الاسلام رمضانی معتقد است که باید اقتصاد کشور طی این 35 سال بعد از انقلاب توسط اقتصاددانان آسیب‌شناسی شود و به گفته وی باید برنامه‌ای منسجم و هماهنگ در سطح کشور ایجاد شود و کارهای ایجابی نیز در کنار آن صورت گیرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری خصوصی‌سازی را از جمله کارهای ایجابی در اقتصاد کشور عنوان و تصریح کرد: باید در بحث خصوصی‌سازی جدیت لازم را صورت داد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...