نسخه چاپی

قائم مقام دبیر كل حزب موتلفه اسلامی:

هنوز عده‌ای در داخل امید به بازتولید فتنه 88 دارند/دولت حرمت مردم را حفظ كند

عکس خبري -هنوز عده‌اي در داخل اميد به بازتوليد فتنه 88 دارند

قائم مقام دبیر كل حزب موتلفه اسلامی گفت: راهبرد دشمن تقدس‌زدایی از نظام الهی است و امیدواریم كه دولت برنامه‌ای دقیق و فراگیر برای گسترش فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامی، تهیه و اجرا نماید.

به گزارش نما ، "محمد علي اماني" که در پايان نشست دبيران حزب سخن مي‌گفت، اظهار داشت: برخي از كساني كه در جريان موسوم به اصلاح‌طلب هستند اين راهبرد دشمن را در داخل عملياتي مي‌كنند.
وی با اشاره به سخنان سعيد رضوي فقيه در همدان بیان داشت: متأسفانه فضايي ايجاد شده كه ساختارشكنان فكر مي‌كنند مي‌توانند راهبرد دشمن در مورد تقدس‌زدايي از نظام را دو باره عملياتي كنند.
امانی با اشاره به فتنه سال 88 و كارگردانان آن در داخل و خارج گفت: هنوز عده‌اي در داخل اميد دارند فتنه 88 را باز توليد كنند و بازيگران داخلي و خارجي را به صحنه معارضه با نظام برگردانند.
وي در ادامه تاكيد كرد: آمريكا به اين عده اميدوار است. نظام و مردم اميد آنها را با تدبير درست به يأس تبديل خواهند كرد، انشاءالله. اميدواريم اصلاح‌طلبان و مجمع روحانيون مبارز هم عليه حرفها و اقدامات ساختارشكنانه تفاله‌هاي آمريكايي در داخل كشور موضع صريح و سريع اعلام نمايند.
وي با اشاره به نگراني خبرگان مردم از اوضاع فرهنگي كشور و نيز نگراني رهبر انقلاب اسلامي از آشفته‌بازار فرهنگ كشور گفت: بازگشت فتنه نياز به بسترسازي فرهنگي دارد. اكنون در برخي رسانه‌ها و احزاب وابسته به اصلاح‌طلبان اين تحرك ديده مي‌شود. آنها حمله به مقدسات مردم و نظام را شروع كرده‌اند.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به موضع‌گيري جديد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار داشت: اين لبيك به رهنمود مقام معظم رهبري، كار شايسته‌اي است اما انتظار مردم اين است كه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي آن روز كه حكم الهي قصاص را زير سئوال بردند و به احكام الهي اهانت كردند، آن روز كه فلسفه غدير خم را مخدوش اعلام كردند به اين تحركات پاسخ قاطع مي‌دادوزير ارشاد بايد هشدار مي‌داد.
وي گفت: مملكت قانون دارد و قانون در برابر اهانت به مقدسات و نشر اكاذيب حكم دارد . وزراء و مسئولان موظف و مستلزم به قانون اساسي، و مجري قوانين بايد باشد، وزير ارشاد و ساير اعضاي محترم قوه مجريه، بايد خود پيشقدم باشند و حمايت از احكام صادره كنند.
امانی با اشاره به هشدارهاي مقام معظم رهبري خاطر نشان کرد: اينجاست كه مرزبندي با دشمن و دشمني‌ها و در كنار مردم و نظام بودن معني پيدا مي‌كند.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پاسداشت فرهنگ انقلابي مردم تصریح کرد: توجه به فرهنگ ديني و انقلابي بايد وجهه همت مسئولان كشور باشد. حفظ و تقويت حركت جهادي مردم و الهام گرفتن از جوانان فداكار ، متدين و انقلابي بايد در دستور كار باشد. اين رويكرد راهبرد دشمن در خصوص تقدس‌زدايي را سد مي‌كند.
وي در بخش دیگری از سخنان خود در مورد مصاحبه حجت‌الاسلام موسوي بجنوردي با سايت جماران گفت: جفا به شهيد لاجوردي و نسبت دادن مسايلي به ايشان كه واقعيت ندارد با انصاف و عدالت نمي‌خواند.
وي افزود: منافقين هزاران نفر از مردم ايران را به شهادت رساندند. بزرگاني چون شهيد مطهري، شهيد بهشتي، شهيد باهنر، شهيد رجايي و شهداي هفتم تير، شهيد لاجوردي از سوي منافقين به تيغ ترور سپرده شده‌اند . آقاي بجنوردي بايد نظر مبارك امام راجع به شهيد لاجوردي را بيان كند نه اينكه مطلبي بگويد كه منافقان و استكبار مي‌گويند. خواست ما از حجت‌الاسلام والمسلمين آقاي حاج سيد حسن خميني اين است كه نسبت به مطالب پايگاه جماران توجه كافي بنمايند.
امانی بیان داشت: متأسفانه آقاي بجنوردي مطالبي را به امام(ره) نسبت داده كه فقط خودش شاهد آن است. در حالي كه شواهد ديگر وجود دارد كه اين مطلب صحت ندارد. خون پاك شهيد لاجوردي گواهي مي‌دهد دلسوزي براي منافقين براي كساني كه اين راه را مي‌پيمايند عاقبت بخيري ندارد. امام(ره) در مورد مرحوم حاج سيد احمد خميني مي‌فرمايند، كسي كه بيش از همه از آقاي لاجوردي حمايت مي‌كرد احمد بود.
وي افزود: منافقين در همگرايي با ارتش بعث عراق حتي از قتل عام نمازگزاران جمعه تهران پرهيز نكردند و امروز ما ياد و خاطره آنان را در سالگرد شهادتشان در اسفند ماه گرامي مي‌داريم.
وی در مورد اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در جلسه فوق‌العاده دولت گفت: دولت بايد فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها را طوري اجرا كند كه نواقص گذشته را نداشته باشد.
امانی ادامه داد: اطلاعات دقيق افراد نيازمند در كميته امداد امام خميني و بهزيستي وجود دارد. بايد به گونه‌اي كه عزت و كرامت آنها حفظ شود و مورد حمايت دولت قرار گيرند.
وي افزود: كميته امداد تجربه سه سال ارائه سبد كالا و كمك جنسي به اين دهك درآمدي دارد. زيرساخت‌هاي آن را پديد آورده است. دولت بهتر است از آن استفاده كند كه هم كرامت اين عزيزان حفظ شود و هم باري از دوش دولت برداشته شود.
اماني در مورد آخرين تحولات در شوراي همكاريهاي خليج فارس اظهار داشت: ظاهراً برخي كشورهاي عربي در اطراف خليج فارس حمايت از تروريسم و برادركشي در كشورهاي اسلامي را كه توسط عربستان عملياتي مي‌شود را قبول ندارند. زياده‌خواهي‌هاي عربستان باعث شده آنها در بقاي اين پيمان ترديد كنند. مگر اينكه عربستان دست از حمايت تروريسم و تكفيري‌ها و ايجاد تفرقه در جهان اسلام بردارد.
وي در مورد آخرين تحولات اوكراين تاکید کرد: آمريكا و اروپا با دموكراسي در اوكراين اعلام جنگ كرده‌اند. آنها در اوكراين، مي‌خواهند دست نشانده‌اي براي خود روي كار بياورند و دروغ بودن اين همه ادعاهاي غرب در دمكراسي را خودشان به اثبات رسانده‌اند.
وي افزود: آمريكا و اروپا روسيه را به تحريم اقتصادي تهديد كرده‌اند در حالي كه دست آنها در روسيه زير ساطور تحريم متقابل روسهاست 60 درصد گاز اروپا را روسيه مي‌دهد.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: راه حل بحران، احترام دو طرف به خواست مردم اوكراين و عدم دخالت در امور آن كشور است. اگر در سوريه هم غرب به اين قواعد احترام مي‌گذاشت نياز به اين همه لشگركشي تروريستي و قتل عام‌ها نبود.
وي در پايان ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام فاطميه و تبريك به مناسبت آغاز سال 1393 گفت: در سال 1392 حزب موتلفه اسلامي با ضايعه ارتحال مرحوم استاد عسگراولادي، مرحوم استاد پرورش و مرحوم حاج حيدري و برخي ديگر از شخصيتهاي حزب در تهران و استانها مواجه بودكه دعا مي‌كنيم خداوند متعال آنها را با حضرات معصومين (ع) محشور بفرمايد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...