نسخه چاپی

هفته بیست‌وهفتم لالیگا

رئال مادرید جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت كرد

كهكشانی‌ها با پیروزی برابر لوانته حاشیه امنیت خود در صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا را افزایش دادند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، شب گذشته (یک‌شنبه) تیم رئال مادرید میزبان لوانته بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۱، مارسلو در دقیقه ۴۹ و نیکوس کارابلاس، بازیکن حریف که در دقیقه ۸۱ به اشتباه دروازه خود را باز کرد، گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند، ضمن اینکه داوید ناوارو در دقیقه ۶۳ از ترکیب لوانته اخراج شد.

رئال مادرید با ۳ امتیاز این بازی ۶۷ امتیازی شد تا ضمن تثبیت جایگاه خود در صدر جدول، اختلاف خود با اتلتیکومادرید رده دومی را به ۳ امتیاز افزایش دهد.

در سایر دیدارهای شب گذشته سویا در خانه آلمریا با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و والنسیا در ورزشگاه مستایا به تقسیم امتیازات با اتلتیک بیلبائو رضایت داد. در ادامه دیدارهای این هفته امشب اوساسونا میزبان مالاگاست و فردا شب هم رئال سوسیه‌داد از رایو وایکانو پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم رئال مادرید با ۶۷ امتیاز صدرنشین است، اتلتیکومادرید با ۶۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد و بارسلونا با ۶۳ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...