نسخه چاپی

تاجرنیا:

عده‌ای هنوز پیام حماسه سیاسی امسال را درك نكردند

عکس خبري -عده‌اي هنوز پيام حماسه سياسي امسال را درک نکردند

یك فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: عده‌ای هنوز پیام حماسه سیاسی امسال را درك نكردند.

به گزارش نما ، به نقل از ایسنا، علی تاجرنیا حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری را در حضور مردم در انتخابات 24 خرداد سال 92 دانست و تصریح کرد: این حماسه باید توسط اجزای حکومت درک شود که اکنون هنوز این اتفاق نیفتاده است، رفتارهای مجلس شورای اسلامی و برخی از ارکان حاکمیت نشان می‌دهد که هنوز این مسئله درک نشده است.
وی با بیان این‌که ساختار حکومت ما مبتنی بر خواست مردم است، افزود: در وهله اول تمامی جریان‌های سیاسی خواست و رای مردم را تمکین کنند احساس می‌کنم در جریان اصولگرا این پذیرش و تمکین وجود ندارد، بنابراین باید اجزای حاکمیت با خواست مردم همراه شود .
تاجرنیا در خصوص عملکرد صدا و سیما در مدت شش ماهه‌یی که از عمر دولت می‌گذرد، ابراز عقیده کرد: عملکرد صدا و سیما باید مطابق با رسانه ملی باشد که این طور نبوده، از طرفی مذاکرات ژنو نیز مورد تاکید مقامات بالای حکومت بوده است. رفتار برخی از مجلسی‌ها و دیگر افراد دولت را تحت فشار قرار می‌دهد و اینها همه عدم تمکین به خواست مردم است.
این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و باید تلاش کنیم ایران اسلامی را توسعه و اعتلاء ببخشیم، اختلافات بی‌حاصل که جز هدر دادن فرصت‌ها و منابع کشور سودی ندارد باعث می‌شود که نتوانیم از حداکثر زمان‌های اجرایی خود استفاده کنیم.
تاجرنیا ابراز عقیده کرد: نمی‌توانیم به بهانه‌های واهی بخشی از مردم را به دلیل اینکه مخالف نظر ما هستند با نام فتنه‌گر از صحنه جامعه محروم کنیم.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...