نسخه چاپی

دانیال داوری قید تیم ملی ایران را می زند؟

عکس خبري -دانيال داوري قيد تيم ملي ايران را مي زند؟

عادل فردوسی پور در برنامه نود اشاره كوتاهی به حمله كاربران ایرانی به صفحه فیس‌بوك دانیال داوری داشت اما موضوع خیلی وحشتناك‌تر از آن چیزی است كه عادل در موردش صحبت كرد.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، داوری که هفته کابوس واری را پشت سر گذاشته بود، با حمله گسترده کلامی از سوی برخی از کابران منتسب به مهدی رحمتی مواجه شد که با تندترین و گاه رکیک‌ترین الفاظ او را زیر سوال برده و حتی به سخره گرفته بودند.

نظیر رفتاری که پیش از این در قبال مسی و فرناندو لیما دیده بودیم. با این شرایط داوری احتمالا با چک کردن کامنت‌هایی که در صفحه فیس‌بوکش منتشر شده، شاید قید حضور در اردوی تیم ملی را بزند.

آنچه حتی در رسانه‌های خارجی نیز بازتاب داشته. سایت انگلیسی زبان تیم ملی در گزارشی نوشته:

عملکرد داوری سوالات زیادی را در مورد این دروازه‌بان به وجود آورده است. عده‌ای از کارشناسان فوتبال ایران عقیده دارند کروش تنها صرف حضور یک بازیکن در لیگی خارجی، آن بازیکن را به تیم ملی دعوت می‌کند اما رفتاری که تعدادی از ایرانی‌ها با دروازه‌بان ایرانی برانشوایگ انجام دادند، هیچ جای توجیهی ندارد. آنها که دستشان به سرمربی تیم ملی نمی‌رسید، همان بلایی را در فیس بوک سر دنیل آوردند که پیش از این فرناندو لیما، لیونل مسی و ادین ژکو قربانی آن شده بودند و حالا داوری سوژه بدترین حرفهای ممکن قرار گرفته است. اگر چه بعضی از کاربران صفحه فیس بوک از دنیل دفاع کرده‌اند اما کامنت‌هایی که در صفحه فیس بوک او منتشر شده، وحشتناک است که می‌تواند باعث شود داوری قید حضور در تیم ملی ایران را بزند.» این را سایت انگلیسی زبان تیم ملی در پایان نوشته: «موضوعی که می‌تواند تیم ملی را با حاشیه جدیدی روبرو سازد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...