نسخه چاپی

ضرورت شكل‌گیری نهضت فرهنگی در كشور

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی یكی از راهكارهای اساسی برای حل معضلات فرهنگی در كشور را شكل‌گیری نهضت فرهنگی دانست، گفت: به منظور ارتقای سطح فرهنگ میان نیروهای مومن و معتقد باید در زمینه تربیت نیروهای انقلابی تلاش بیشتری كرد.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "فرید‌الدین حداد عادل" با اشاره به تاکیدات "مقام معظم رهبری" پیرامون مسائل فرهنگی اظهار داشت: ایجاد سهم مشترک در اولویت‌‌های فرهنگی، اصلی‌ترین مسئله در حوزه‌های گوناگون است.
وی با اشاره به نادیده‌ انگاشتن فرهنگ در میان اقشار مختلف جامعه گفت: متاسفانه مدیران کشور ضرورت امر فرهنگ را در بخش‌های مختلف نادیده می‌گیرند و از ضرورت‌های اجرایی خارج می‌کنند.
عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به ارتباط موثر و مهم فرهنگ و آموزش اشاره و تصریح کرد: غفلت ورزیدن بخش‌های آموزشی موجب شده تا موفقیت‌های فرهنگی کشور مقطعی و زودگذار باشد.
حدادعادل یکی از راهکارهای اساسی برای حل معضلات فرهنگی در کشور را شکل‌گیری نهضت فرهنگی دانست و ابراز داشت: به منظور ارتقای سطح فرهنگ میان نیروهای مومن و معتقد باید در زمینه تربیت نیروهای انقلابی تلاش بیشتری کرد تا شاهد موفقیت‌های بادوام تر و تاثیرگذارتری در این عرصه باشیم.
وی گفت: برای رسیدن به موفقیت‌های فرهنگی باید حرکت‌های گروهی با الویت قراردادن سهم فرهنگ در کشور پیش برویم.

۱۳۹۲/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...