نسخه چاپی

ناقضان حقوق بشر دم از حقوق بشر نزنند

مسئول معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: بانكی‌مون حق دخالت در هیچ كشوری را ندارد، اگر دلش برای حقوق بشر می‌سوزد بهتر است كه به فكر مسلمانان آفریقای مركزی باشد نه دخالت نیروهای فرانسه در آفریقا.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حمزه عزیزی" با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس سازمان ملل گفت: دخالت دولت‌های استکباری در مسائل خصوصی کشور و همچنین عدم استقلال سازمان‌های بین‌المللی موجب خشم ملت ایران است که به بهانه دفاع از حقوق بشر هر گونه توهینی را به جمهوری اسلامی روا می‌دارند.
وی تصریح کرد: برنامه‌های دولت‌ استکباری برای به چالش کشیدن جمهوری اسلامی ایران بوده، که ابتدا مسأله هسته‌ای و سپس مسأله حقوق بشر را بهانه‌ای برای رسیدن به مقاصدشان قرار داده‌اند.
مسئول معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به مباحث حقوق بشر گفت: غرب و آمریکا می‌گویند حقوق بشر در ایران نقض شده است در صورتی که خودشان در کشورمان اعمال ضد حقوق بشری انجام داده‌اند.
عزیزی افزود: غربی‌ها و آمریکایی‌ها حقوق شهروندی، حق آزادی و حق رای را در ایران نادیده گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه سازمان ملل باید به مسائل غزه توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: بانکی‌مون حق دخالت در هیچ کشوری را ندارد، اگر دلش برای حقوق بشر می‌سوزد بهتر است که به فکر مسلمانان آفریقای مرکزی باشد نه دخالت نیروهای فرانسه در آفریقا.

۱۳۹۲/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...