نسخه چاپی

رونمایی برخی كتب از نویسندگان مرتد

عکس خبري -رونمايي برخي کتب از نويسندگان مرتد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بروز برخی معضلات فرهنگی موجب شده كه عرصه برای فعالیت نیروهای انقلابی در كشور تنگ شود و در مقابل فتنه‌گران منافقین شرایط را برای منزوی كردن جوانان انقلابی برای خود هموار ببینند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله محسن حیدری" درباره بیانات "مقام معظم رهبری" در باب مسائل فرهنگی در جمع اعضای خبرگان اظهار داشت: فرمایشات "معظم‌له" به دنبال طرح موضوع اعضای خبرگان در اجلاسیه بود
وی ادامه داد: اعضای خبرگان رهبری نسبت به برخی اقدامات فرهنگی در کشور همچون نشر کتب ضاله و فعالیت نویسندگان گمراه و مرتد که براساس قانون نشر افکار آن‌ها در کشور خلاف است، انتقاد دارند.
وی به انتشار و رونمایی برخی کتب از نویسندگان مرتد اشاره و تصریح کرد: به نمایش گذاشتن کتب صادق هدایت در حسینیه ارشاد و همچنین برخی اجازه فعالیت نویسندگان مرتد و شورای ملی منافقین که مجوزهایی را به منظور انتشار کتب خود گرفته‌اند، از جمله مواردی بود که مورد نقد همگان قرار دارد.
نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری افزود: گزارشی که از سوی اعضا در اجلاس دو روزه در محضر "مقام معظم رهبری" ارائه شد، از جمله موضوعات مورد تاکید ایشان بود که دولت یازدهم، باید نسبت به حل معضلات فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
آیت‌الله حیدری راهکار اساسی را برای حل معضلات فرهنگی در کشور رعایت قانون دانست و خاطرنشان کرد: عدم اهانت به مقدسات اسلامی و جلوگیری از ایجاد فضا به منظور فعالیت افراد منافق، مرتد و مفسد از جمله موضوعاتی است که همواره باید از سوی مسئولان مورد پیگیری قرار گیرد.
وی ادامه داد: بروز برخی معضلات فرهنگی موجب شده که عرصه برای فعالیت نیروهای انقلابی در کشور تنگ شود و در مقابل فتنه‌گران منافقین شرایط را برای منزوی کردن جوانان انقلابی برای خود هموار ببینند.
عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش حوزه و دانشگاه در حل معضلات فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: عمل کردن به رسالت در تولید فکر خلاق و پویا و همچنین تربیت نیروهای مومن از جمله موضوعاتی است که همواره باید از سوی حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان انقلابی مورد توجه قرار بگیرد تا عرصه برای فعالیت و تقویت این نیرو‌ها بیش از پیش هموار شود.

۱۳۹۲/۱۲/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...