نسخه چاپی

احیای خانه احزاب را به رسمیت نمی‌شناسیم

عکس خبري -احياي خانه احزاب را به رسميت نمي‌شناسيم

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: وجود خانه احزاب با سیاست‌های گذشته را به رسمیت نمی‌شناسیم، اما با اینكه احزاب مركزی برای توسعه تحزب در كشور همچنین تعامل داشته باشند، موافقیم.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمدنبی حبیبی" با اشاره به فعالیت‌های اخیر احزاب در سال 92 اظهار داشت: سال 92 سالی مشابه سال‌های گذشته برای احزاب کشور بود و در مجموع اتفاق متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته نیفتاد.
وی با اشاره به سه ضایعه ارتحال مرحوم عسگراولادی، پرورش و حاجی‌حیدری در سال 92 افزود: برخی از شخصیت‌های دیگر استانی موتلفه نیز در این سال رحلت کردند که در هر صورت برای حزب موتلفه ضایعات بسیار بزرگی محسوب می‌شد.
حبیبی با بیان اینکه دعوت وزارت کشور از احزاب سیاسی پس از چندین سال که چنین گردهمایی در کشور وجود نداشت کار شایسته‌ای بود، اضافه کرد: امیدواریم این اتفاق مثبت در سال جدید نیز ادامه یافته و تکمیل شود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ما از مجموعه اقدامات دولت در مسیر پیشبرد احزاب تحزب استقبال می‌کنیم و معتقدیم یکی از شرط‌های مهم جمهوریت نظام تعمیق و توسعه فرهنگ تحزب در کشور است و امیدواریم ارتباط بین احزاب، دولت به صورت روز افزونی افزایش یابد.
حبیبی با اشاره به کمیته اجرایی خانه احزاب که اخیرا تشکیل شده است، افزود: وجود خانه احزاب با سیاست‌های گذشته را به رسمیت نمی‌شناسیم، اما با اینکه احزاب مرکزی برای توسعه تحزب در کشور همچنین تعامل داشته باشند، موافقیم، ما همچنین اعتقاد داریم احیای خانه احزابی که در گذشته تعطیل شده است، تلاش ناموفقی خواهد بود.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...