نسخه چاپی

بلاروس:روسیه ترسی از تحریم‌های غرب ندارد

به گزارش نما، خبرگزاری «ایتارتاس» نوشت: "الکساندر لوکاشنکو" رئیس‌جمهوری بلاروس روز جمعه اعلام کرد که روسیه نگرانی از بابت تحریم‌ها اعمال شده از سوی غرب ندارد، چرا که آنها کاملا بی‌معنا و زمزمه‌هایی بی ارزش هستند.

به عقیده لوکاشنکو، غرب در حال حاضر توان هیچ اقدامی را ندارد و ما باید این مسئله را در نظر بگیریم. بلاروس به خوبی می‌داند که چنین تحریم‌هایی هیچ ارزشی نداشته و بی تاثیر خواهند بود و کسی در روی کره زمین وجود ندارد که این مسئله را درک نکند که روسیه واهمه‌ای از این اقدامات به خود راه نمی‌دهد.

لوکاشنکو تاکید کرد که این تحریم‌ها به ما کمک می‌کند تا بیشتر به حل و فصل مسائل و مشکلات داخلی پرداخته و ثبات داخلی در کشورهای خود را تقویت کنیم و بتوانیم در آینده شکست ناپذیر شویم.

رئیس‌جمهوری بلاروس افزود: تحریم‌ها باعث بسیج و همبستگی ملت برای حل مشکلات می‌شوند و این ویژگی ملت روسیه هم برای هیچ کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه منافع روسیه و بلاروس، بعنوان دو ملت برادر، همواره با یکدیگر در هم آمیخته است، گفت: در رابطه با همه مسائل مربوط به روسیه و آنچه امروزه در رابطه با اوکراین و کشورهای غربی در حال رخ دادن است، مقامات مینسک با مسکو کاملا هم عقیده هستند.

۱۳۹۳/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...