نسخه چاپی

اتحادیه اروپا همسو با جریان استكباری به رهبری آمریكاست

عکس خبري -اتحاديه اروپا همسو با جريان استکباري به رهبري آمريکاست

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان گفت: بیانیه ضدایرانی نشان داد كه مجموعه اتحادیه اروپا برخلاف ظاهری مستقل كاملا همسو با جریان استكباری به رهبری آمریكاست.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران، گفت: این قطعنامه و مواضع گذشته اعضای اتحادیه اروپا کاملا نشان داد که مجموعه اتحادیه اروپا برخلاف ظاهری مستقل کاملا همسو با جریان استکباری به رهبری آمریکا است.
وی افزود: آمریکا هژمونی قدرت خود را در مجموعه اروپا به ویژه اتحادیه اروپا سایه گسترانده و از سویی این بیانیه و مفاد آن نشان می‌دهد مسئله اصلی در دنیای کنونی و در پایان قرن 20 و ابتدای قرن 21 برای جبهه استکبار به رهبری آمریکا قدرت نامرئی انقلاب اسلامی است که به مرور قدرت نامرئی در حال مرئی شدن و آشکار شدن است.
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم قدرت‌های جهانی به رهبری آمریکا در صدد تحمیل هژمونیک غرب در سایر ممالک بودند، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تشعشعات عدالت‌خواهانه و آزادی‌خواهانه انقلاب در دنیا شاید و چه بسا غرب تنها رقیب خود را در خاورمیانه در ایران جستجو کرد و می‌کند. لذا غرب درصدد است از ابزارهای خودساخته و تحمیلی بر دنیای کنونی به ویژه از جنگ جهانی دوم به این طرف نهایت بهره و استفاده را جهت مهار و سرکوب انقلاب اسلامی به عمل آورد. ابزاری که 35 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کاملا خود را ناکارآمد نشان داده است.
محتشمی در پایان گفت: جبهه اصلاح طلبان به زودی طی بیانیه‌ای مواضع خود را در قبال مصوبه پارلمان اتحادیه اروپا اعلام خواهد کرد.

۱۳۹۳/۱/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...