نسخه چاپی

پیشنهاد مجلس برای تجمیع طرح‌های امر به معروف و نهی از منكر

عکس خبري -پيشنهاد مجلس براي تجميع طرح‌هاي امر به معروف و نهي از منکر

سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس از پیشنهاد تجمیع طرح‌های امر به معروف و نهی از منكری كه توسط كمیسیون‌های مجلس تهیه می‌شود، خبر داد.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص تهیه طرح امر به معروف و نهی از منکر توسط کمیسیون حقوقی و قضایی و اصل 90 مجلس اظهار داشت: بنده از اینکه این کمیسیون‌ها چه طرحی دارند، بنده اطلاعی ندارم اما ممکن است کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در بعد مجازات این طرح را تهیه کرده باشد.
وی ادامه داد: طرحی که در کمیسیون فرهنگی مجلس در دست بررسی است، طرح ساماندهی امر به معروف و نهی از منکر است و در این طرح متولی، سازوکار، چارت سازمانی، اختیارات و اعتبار و بودجه سازمان امر به معروف و نهی از منکر مد نظر قرار گرفته است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه طرح تأسیس سازمان امربه معروف و نهی از منکر هم اکنون در کارگروه کمیسیون فرهنگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ما پیشنهاد می‌دهیم که طرح‌های امر به معروف و نهی از منکری که توسط کمیسیون‌های مجلس تهیه می‌شود را جمع بندی کرده و در پس از آن یک طرح جامع به صحن علنی ارسال شود.
به گزارش تسنیم، مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی عضو کمیسیون قضایی مجلس از تهیه طرح "امر به معروف و نهی از منکر" در این کمیسیون‌ها خبر دادند.
طرح امر به معروف و نهی از منکر که در خرداد 1389 در مجلس هشتم به صورت یک فوریتی تدوین شده بود، مجدداً در 21 خرداد سال گذشته در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد و برای بررسی کارشناسی‌تر به کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال شد.
این طرح در 29 ماده توسط جمعی از نمایندگان تهیه و تدوین شده است.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...