نسخه چاپی

علت غیبت خاتمی در تدفین پدر همسرش

صبح امروز سه شنبه، سید محمد خاتمی نماز میت را در منزل آن مرحوم اقامه كرد. پس از آن، پیكر حجت الاسلام صادقی برای خاكسپاری در مقبره الرحمه شهر ری تشییع شد.

به گزارش نما ، خاتمی، به توصیه دوستان اصلاح طلبش، تشییع کنندگان را تا شهر ری همراهی نکرد و در مراسم تدفین حضور نیافت.
شنیده شده است که جمعی از نزدیکان خاتمی از بیم اعتراضات مردمی در شهر ری به خاتمی به خاطر همراهی وی با فتنه گران در سال ۸۸ به وی توصیه کرده اند که به جای شرکت در مراسم تدفین، در مراسم ختم مرحوم صادقی، که تنها با حضور نزدیکان و چهره های اصلاح طلب در مسجد الغدیر برگزار می شود شرکت کند تا لطمه ای به پروژه تطهیر وی وارد نشود.
از سویی برخی دیگر از نزدیکان خاتمی نیز به وی تأکید کرده اند که در مراسم ختم نیز به دلیل امکان حضور مردم و اعتراض به وی حضور نیابد.
چند سال پیش، سید محمد خاتمی در مراسم ختم درگذشت حجت الاسلام صدوقی نماینده ولی فقیه در استان یزد ـ که استان زادگاه وی است ـ در شهر یزد حضور یافته بود که با اعتراضات مردمی مواجه شد.
گفتنی است پس از شکست چندین طرح برای تطهیر خاتمی از جمله حضور وی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیدار با مراجع تقلید در قم، طراحان پروژه تطهیر وی، به دیدار برخی از وزرای دولت تدبیر و امید با خاتمی بسنده کرده اند و همچنان نگران حضور وی در انظار عمومی هستند.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...