نسخه چاپی

ارائه درخواست خانه احزاب به وزارت كشور

عضو كمیته اجرایی خانه احزاب گفت: امضای اعضاء بایستی به ۶۰ تعداد رسیده باشد، امیدواریم تا پایان هفته جاری تعداد امضاء‌ها تكمیل شود تا ما سریعا درخواست خود را به وزارت كشور برای تشكیل مجمع عمومی تقدیم كنیم.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "یدالله طاهرنژاد" با اشاره به آخرین فعالیت‌های کمیته اجرایی خانه احزاب در بازگشایی این خانه، اظهار داشت: این کمیته اجرایی با استفاده از بندی در اساسنامه خانه احزاب راه سهل الوصولی را برای بازگشایی خانه احزاب انتخاب کرده است.
وی ادامه داد: این بند امضای یک سوم اعضاء را برای تشکیل مجمع عمومی فوق العاده نیاز دارد، لذا کمیته اجرایی از ماه‌های پایانی سال ۹۲ کار تشکیل مجمع عمومی را پیگیری و آغاز کرده است و تا زمانی که امضاء به حدنصاب برسد، تاریخ دقیق آن را به وزارت کشور اعلام می‌کنیم.
عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی، درمورد زمان قطعی مجمع عمومی خانه احزاب خاطرنشان کرد: امضای اعضاء بایستی به ۶۰ تعداد رسیده باشد،ما امیدواریم تا پایان هفته جاری تعداد امضاء‌ها تکمیل شود تا ما سریعا درخواست خود را به وزارت کشور برای تشکیل مجمع عمومی تقدیم کنیم.
شایان ذکر است؛ در هم‌اندیشی‌های سیاسی میان وزیر کشور و تشکل‌ها مشکلات فراوانی همچون یارانه احزاب، تشکیل احزاب قدرتمند در کشور، چگونگی تامین مالی احزاب و مهمتر از همه بازگشایی مجدد خانه احزاب دغدغه فعالان سیاسی عنوان شد، اما امیدهای رحمانی‌فضلی در آخرین نشست اخیر خود با 15 فعال حزبی ضربان احیای خانه احزاب را بیشتر کرد.
پس از برگزاری چند نشست تشکل‌های سیاسی با وزیر کشور، اسفندماه 92 کمیته‌ای اجرایی به جهت برگزاری مجمع عمومی و احیای خانه احزاب با هماهنگی وزارت کشور تشکیل شده است؛ این کمیته شامل 8 عضو از چهره‌های اصلاح‌طلب، اصولگرا و معتدل است، که موظف به تشکیل جلسات، ارسال دعوتنامه، برگزاری کنگره، انتخاب ارکان جدید خانه احزاب هستند.
این اعضا شامل: محمدحسن غفوری‌فرد عضو حزب موتلفه اسلامی،‌ موسوی تبریزی دبیرکل مجمع محققین، فاطمه راکعی عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب،‌ یدالله طاهرنژاد عضو حزب کارگزاران، ‌امرالله شیخیانی دبیرکل حزب مردم، پور نامدار(اعتدال‌گرا)، اسلامی تبار(اعتدال‌گرا)، سید محمد میرمحمدی دبیرکل حزب تمدن اسلامی ( اعتدال‌گرا) هستند.

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...