نسخه چاپی

دیدار ملی پوشان كشتی آزاد با رئیس مجلس

اعضای تیم ملی كشتی آزاد، قهرمان جام جهانی امریكا، در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار كردند.

به گزارش نما ، به نقل از واحد مرکزی خبر در این دیدار آقای علی لاریجانی عنوان ارزشمند قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد در لس‌آنجلس امریکا را به ملی پوشان تبریک گفت و اظهار داشت: شما در میدان‌های ورزشی با افتخارآفرینی‌های خود موجب سرافرازی می شوید که این امر جنبه فردی ندارد بلکه باعث غرور ملی و امیدواری می شود.
وی با بیان اینکه با حس امیدواری می توان راه پیشرفت را طی کرد افزود: در سال‌های قبل هم در کشتی پیشتاز و ممتاز بودیم و خوشحالیم که شما همواره باعث افتخارید و نمایندگان و اعضای فراکسیون ورزش هم با علاقه کارهای شما را پیگیری می کنند.
آقای لاریجانی ادامه داد: اما نکته بسیار مهم این است که با توجه به مدال‌آوری‌ها و عناوین مهمی که به دست می آورید مسائل کوچک مالی و کمبودهایی مزاحم کار شماست که این نیازمند توجه خاصی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید بررسی شود و من هم به بخش پژوهش سفارش می کنم که بررسی شود با چه روش‌هایی می‌توان مشکلات کشتی را حل کرد؛ با تصویب بودجه خاص یا تعیین سرمایه ای در چرخش برای فدراسیون مثلا سرمایه ای به صورت وقفی که کشتی از عواید آن استفاده کند.
آقای لاریجانی اظهار داشت: امیدوارم نتیجه نشست، رفع مشکلات و آرامش روحی شما ورزشکاران باشد و از وزارت ورزش هم می خواهم این مسائل ر ا پیگیری کند که کشتی همچنان باعث آبرو و افتخارآفرینی باشد.
در این دیدار علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی، اعضای فراکسیون ورزش و احسان لشکری نماینده کشتی‌گیران و همچنین علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی دقایقی در خصوص مسابقات جام جهانی و همچنین مشکلات پیش روی کشتی با رئیس مجلس صحبت کردند.
رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی به دلیل حضور در جلسه مهم شورای برون‌مرزی وزارت ورزش در این دیدار غایب بود.
رئیس مجلس در پایان با اهدای تابلوفرش و لوح تقدیر از زحمات اعضای تیم ملی کشتی آزاد تقدیر کرد.

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...