نسخه چاپی

دولت جهت عدم پذیرش ابوطالبی چاره اندیشی كند

عکس خبري -دولت جهت عدم پذيرش ابوطالبي چاره انديشي کند

دبیركل حزب موتلفه اسلامی به ضرورت چاره‌اندیشی دولت در مقطع كنونی اشاره كرد و با تاكید بر اینكه دلایل آمریكا جهت عدم پذیرش نماینده ایران در سازمان ملل زورگویانه و مداخله گرایانه است، گفت: سكوت سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی بی‌طرف در این ماجرا تامل برانگیز است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمد نبی حبیبی" با اشاره به عدم پذیرش "حمید ابوطالبی" به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل اظهار داشت: با توجه به اینکه آمریکا از لحاظ قانونی حق ندارد در مورد دیپلمات‌های معرفی شده به سازمان ملل متحد مطابق با خواست خود عمل کند، دولت در این رابطه نباید کوتاه بیاید.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، سازمان ملل را یک سازمان بی‌طرف و بین‌المللی در عرصه جهانی خواند و اظهار داشت: با توجه به موارد و قوانین ذکر شده، آمریکا نمی‌تواند از ورود سفیر اعضای سازمان ملل به کشور خودداری کند و اقدام اخیر سنای آمریکا در تصویب قانون منع ورود نماینده ایران به این کشور خلاف تعهدات قبلی آن‌هاست.
وی به ضرورت چاره‌اندیشی دولت در مقطع کنونی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه دلایل آمریکا جهت عدم پذیرش نماینده ایران در سازمان ملل زورگویانه و مداخله گرایانه است، خاطر نشان کرد: سکوت سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی بی‌طرف در این ماجرا تامل برانگیز است.
گفتنی است، چندی پیش سنای آمریکا به اتفاق آرا لایحه ممانعت از ورود سفیر ایران (حمید ابوطالبی) در سازمان ملل را به دلیل دست داشتن در تسخیر لانه جاسوسی را به تصویب رساند.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...