نسخه چاپی

هشدار به اوباما درمورد اقدام نظامی در عراق

یك سناتور دموكرات عضو كمیته روابط خارجی سنای آمریكا با خطرناك دانستن تهدید گروه داعش برای آمریكا و جهان از رییس جمهور این كشور خواست پیش از هرگونه اقدام نظامی در عراق با متحدان آمریكا و دولت عراق مشورت كند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سناتور باربرا باکسر از اعضای برجسته کمیته روابط خارجی سنا با صدور بیانیه ای تصریح کرد: بحران جاری عراق ریشه در جنگ های بدون برنامه ای دارد که به تنش های فرقه ای دامن زده است.

وی همچنین دولت عراق را مسوول وضع کنونی آن کشور قلمداد کرده و درعین حال می افزاید: ما باید با داعش مقابله کنیم. این سناتور نماینده کالیفرنیا با تهدید دانستن داعش برای جهان می افزاید: هرگونه اقدام آمریکا باید با دوراندیشی و اجرای دقیق و همچنین هماهنگی با متحدان ما و دولت و ارتش عراق همراه باشد.

باکسر تشکیل یک دولت وحدت ملی را در عراق برای خروج آن کشور از بحران ضروری دانسته و می افزاید که بدون تشکیل یک دولت وحدت ملی آینده عراق در ابهام خواهد بود. اوباما گفته است که همه گزینه ها در خصوص عراق در دست بررسی است ولی نیروی زمینی به عراق نخواهد فرستاد. وی گفت: ما نیروهای آمریکایی را برای جنگ به عراق بازنخواهیم گرداند.

۱۳۹۳/۳/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...