نسخه چاپی

اسكولاری: نیمار به وظیفه خود عمل كرد، حالا ما باید عمل كنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل گفت نیمار مهاجم مصدوم این تیم وظیفه خود را برای تیم ملی برزیل انجام داد و حالا باید دیگران به وظیفه خود عمل كنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران برزيل قرار است امشب در چارچوب مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 به مصاف آلمان برود.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا پس از مصدوميت نيمار،تيم ملي برزيل انگيزه مضاعفي براي رويارويي با حريف پيدا کرده است گفت: اين انگيزه مضاعف از آنجا ناشي مي‌شود که ما در هر مسابقه، يک گام رو به جلو برمي‌داريم. نيمار در حال حاضر آرام‌تر شده و به ما نشان داده که وظيفه‌اش را در قبال تيم انجام داده و حالا نوبت ماست که وظيفه خود را انجام بدهيم. بازي مقابل آلمان بازي بسيار مهمي است. ما فقط و فقط براي خودمان و کشورمان و روياهايمان بازي نمي‌کنيم، بلکه براي نيمار و تمام آنچه که براي ما انجام داد نيز بازي مي‌کنيم.

وي در پاسخ به خبرنگاري ديگري که پرسيد داور اين بازي مارکو رودريگز مکزيکي است که گاز لوئيز سوآرز را در بازي مقابل ايتاليا نديد، گفت: اگر نديده است، نديده است! مثل خيلي کارهاي ديگر در زمين که داوران ممکن است نبينند. اقدام سوآرز، کاري نامعمول بود. داور توپ را دنبال مي‌کند و همزمان کار ديگري در زمين صورت مي‌گيرد که داور نمي‌بيند . به همين خاطر است که داوران،کمک هم دارند. اين داور مکزيکي داور باتجربه‌اي است و بارها در رقابت‌هاي جام جهاني سوت زده.

به گزارش خبرگزاري فرانسه،اسکولاري از سوي ديگر افزود: آلمان تيمي بسيار منظم است. هميشه طرح و برنامه‌اي خوب براي بازي دارد. نبايد فراموش کرد که اين تيم از هشت سال پيش روند آمادگي خود را (با مربي‌گري يوآخيم لو) آغاز کرده است. اين موضوع نشان مي‌دهد که با تيمي منظم روبه‌رو هستيم که بازي گروهي خوبي به نمايش مي‌گذارد. بايد به اين احترام گذاشت اما بايد کاري کرد که مورد احترام اين تيم هم قرار گرفت. با اين حال بايد شيوه بازي خود را به آلماني‌ها تحميل کنيم و فکر مي‌کنيم اگر مطابق برنامه روياروي آلمان قرار بگيريم، اين تيم را به دردسر خواهيم انداخت.

اسکولاري درباره رويارويي با آلمان گفت: در سال 2002 باتيم برزيل در فينال جام جهاني مقابل آلمان پيروز شديم اما همراه با تيم پرتغال در سال 2008 و در مرحله يک چهارم نهايي، مقابل آلمان شکست خورديم و در سال 2006 نيز در ديدار رده‌بندي مقابل اين تيم تن به شکست داديم، پس دو شکست و يک پيروزي مقابل آلمان داشته‌ايم و حالا بايد اين بازي را ببريم تا همه چيز متعادل شود!

۱۳۹۳/۴/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...