نسخه چاپی

جزییات مراسم قرعه‌كشی لیگ برتر؛ از پخش «رد كارپت» تا حضور جانشین‌های مهدوی‌كیا

جزئیات مراسم قرعه كشی چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال كشوركه قرار است فردا برگزار شود، اعلام شد.

به گزارش نما، مراسم قرعه کشی چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 19:30 فردا (دوشنبه 23 تیر) در محل برج میلاد و با اکران فیلم ردکارپت اثر رضا عطاران آغاز خواهد شد.

این خبر را حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد و گفت که از عوامل این فیلم هم برای شرکت در مراسم دعوت شده که البته حضورشان قطعی نیست.

در ادامه پس از صرف افطار و شام، مراسم اصلی قرعه کشی لیگ برتر از ساعت 22:15 آغاز خواهد شد که این برنامه از شبکه سوم سیما به صورت زنده پخش می‌شود. اجرای مراسم قرعه کشی لیگ چهاردهم با محمدرضا احمدی بوده و هادی طباطبایی به همراه افشین پیروانی دو میهمانی هستند که با برداشتن گوی‌ها قرعه‌کشی را انجام می‌دهند تا مسیر فصل جدید لیگ فوتبال کشور مشخص شود.

بهمنی در این مورد به تسنیم گفت: قصد داشتیم از مهدی مهدوی کیا در مراسم قرعه کشی استفاده کنیم اما او همراه با تیم جوانان در ترکیه حضور دارد.

همچنین طبق اعلام مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، برای حضور در این مراسم از وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزارت ورزش، اعضای فراکسیون ورزش مجلس، روسای شرکت‌های سرمایه‌گذار در فوتبال، پیشکسوتان و چهره‌های صاحب نام فوتبال کشور، مسئولان فدراسیون و اهالی رسانه دعوت شده است.

در این مراسم از آرم و لوگوی جدید سازمان لیگ فوتبال ایران رونمایی خواهد شد. دیگر رونمایی این مراسم هم مختص توپ لیگ چهاردهم است که با رنگی متفاوت نسبت به دوره گذشته و با تصویری از یوزپلنگ آسیایی طراحی شده است.

بهمنی در مورد این توپ به تسنیم گفت: با توجه به برخی انتقادات نسبت به رنگ توپ فصل گذشته، در لیگ چهاردهم این توپ با رنگ و کیفیت بهتری نسبت به فصل قبل تولید شده و توسط جعفری نماینده خاورمیانه آل اشپورت رونمایی خواهد شد.

فرمول قرعه کشی لیگ چهاردهم

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران در توضیح فرمول قرعه کشی لیگ گفت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس، تراکتورسازی و گسترش فولاد، استقلال خوزستان و فولاد، همچنین سپاهان و ذوب آهن که یک ورزشگاه مشترک دارند و تیم همشهری محسوب می‌شوند در دو سوی جدول قرار می‌گیرند. بدین ترتیب هیچگاه در لیگ این تیم‌ها همزمان میزبان نخواهند بود تا برای هواداران و عوامل برگزاری مسابقات مشکلاتی پیش نیاید. با اضافه شدن دو تیم دیگر، این تیم‌ها در قالب دو گروه پنج تیمی در جایگاه‌های خود قرار می‌گیرند.

وی افزود: بدین ترتیب در قرعه کشی این تیم‌ها با عدد مربوط به آنها در جدول قرار خواهند گرفت و سپس قرعه کشی برای شش تیم دیگر که مشکل ورزشگاه و تیم همشهری ندارند ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش تسنیم خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به برج میلاد کارت ورود به مراسم را دریافت کنند. همچنین با توجه به برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های لیگ سیزدهم در روز سوم مرداد، مراسم فردا تنها به قرعه کشی لیگ برتر اختصاص خواهد داشت.

۱۳۹۳/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...