نسخه چاپی

علی دایی در اندیشه جذب كریم انصاری فرد

كادر پزشكی باشگاه پرسپولیس وقتی دیروز به پارگی رباط زانوی رضا نوروزی مشكوك شدند و امروز نیز به دایی اطمینان دادند كه این بازیكن باید هرچه زودتر زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار دهند. از آنجا كه نوروزی برای دومین بار در دوران فوتبال كه رباط پاره می كند در خوش بینانه ترین حالت او حداقل 7 ماه از میادین دور خواهد بود و این در شرایطی است كه پرسپولیس در خط حمله با مشكل جدی مواجه است.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، علی دایی که خوب می داند تیمش در شرایط خوبی به سر نمی برد و بازیکنانی چون دغاغله و صادقیان به دلایل مختلف در هفته های آینده نمی توانند به میدان روند سخت در پی پیدا کردن یک مهاجم مطمئن است. در حال حاضر تنها گزینه ای که دایی می تواند روی او حساب کند کریم انصاری فرد است. این مهاجم در حال حاضر در اسپانیا به سر می برد، اما به دلیل پر بودن لیست باشگاه اوساسونا مذاکراتش با این باشگاه تا حدی با بن بست روبرو شده است.

در این شرایط بهترین فرصت برای باشگاه پرسپولیس است که برای جذب او اقدام کند و احتمالا مسئولان باشگاه پرسپولیس به توصیه علی دایی مذاکره خود را برای جذب انصاری فرد آغاز کنند و چنانچه این انتقال منتفی شود یک گزینه خارجی جانشین نوروزی مصدوم خواهد شد.

۱۳۹۳/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...