نسخه چاپی

همكاری‌های علمی ایران و آلمان گسترش یافت

رئیس مركز همكاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم با اشاره به حضور روسای شش دانشگاه برتر آلمان در كشورمان و سفر مسئولان آموزش عالی این كشور به ایران، از برنامه‌ریزی دو كشور برای گسترش همكاری‌های علمی و فناوری خبر داد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، "سالار آملی" با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به سطح علمی و فناوری بالای دانشگاه‌های آلمان، وضعیت اقتصادی مناسب این کشور و ارتباط متقابل بین ایران و آلمان، همکاری با این کشور برای ما جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به نشست مشترک مسئولان دانشگاه‌های برتر کشورمان و رؤسای 6 دانشگاه برتر آلمان در خصوص بررسی زمینه‌های همکاری مشترک گفت: این همکاری‌ها در قالب تبادل دانشجو، اعزام اساتید و اجرای پروژه‌های مشترک انجام می‌گیرد.

آملی خاطرنشان کرد: در این سفر هیئت دانشگاهی آلمان از پارک فناوری پردیس بازدید می‌کنند و پس از آن از دانشگاه‌های علم و صنعت تهران، صنعتی شریف، اصفهان و دانشگاه آزاداسلامی نیز ديدن خواهند کرد.

گفتنی است؛ در نشست مشترک مسئولان دانشگاهی ایران و آلمان در وزارت علوم، روسای دانشگاه‌های علم و صنعت، صنعتی شریف، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، الزهرا(س)، فردوسی مشهد، شیراز و فنی و حرفه‌ای از ایران و مسئولان دانشگاه‌های فنی آخن و روستوک آلمان به بیان توانمندی‌های علمی تحقیقاتی مجموعه خود پرداختند.

۱۳۹۳/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...